Gå til innhold

andre her på 2. tri. som har termin i begynnelsen av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, termin 2. mai (eller iallefall til jeg har vært på ul i ettermiddag, hehe), hadde vært morsomt å følge andre som har termin nesten samtidig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 20 april da. Men kan gå lett over tiden ;) Hihi!

Skrevet

Jeg har 3. mai :)

Skrevet

Jeg har 3. mai :)

Skrevet

fin dato det, min første er født 20. april, så håper å kunne "slippe unna" med en familiebursdag i april-mai framover:)

Skrevet

Jeg har 4.mai :-) si meg en ting, skal jeg flytte til 2 tri i dag, eller i morgen eller når? Hehe. I følge her inne er jeg vel 12 uker i dag, men ifølge meg selv er det på fredag.

Skrevet

er ikke ekspert, men ville sagt idag... jeg flytta hit på mandag... men det har jo ikke så mye å si!

Skrevet

hei spent! Ville sagt idag (uten å være ekspert), flytta selv hit på mandag og er 12+2 idag. Men om en flytter en dag før eller etter har ikke så mye å si:)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har jo lagt inn riktig termin her, og er 12 uker i dag. Mens når jeg legger inn første dag i siste mens på kalkulatoren blir det 12 uker på fredag. Skal ikke skjønne alt :P

Skrevet

Jeg har termin 2 mai:) såå gøy med flere av oss

Skrevet

Gikk over il 2.trimester i dag og har temin 4.mai :-)

Kjenner det er enletelse og komme over i 2.trimester gitt....:-)

Skrevet

Ups! 3. mai, skulle det være :)

Skrevet

knallmoro å se at vi er så mange! Spennende å se om det blir store endringer etter vi har vært på ordinær ul!

Skrevet

har fått termin av JM som flytta meg i dag. så da er den 5 mai :)

Skrevet

ar termin 2 mai :)

Skrevet

Jeg mener 7.mai, jordmor 8.mai og fastlegen 9.mai... blir spennede å se hva ul sier i desember :)

Skrevet

heim termin mellom 6-8 mai her. Skal på ul om en uke så får kanskje mer eksakt da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...