Gå til innhold

UL idag!!!!!!!!!!!


Brno 08,09, + 12:)

Anbefalte innlegg

ul idag, er i uke 12, er så spent at jeg holder på å svime av! Drømte masse rare drømmer i natt, gleder meg bare så veldig til å få det overstått. Håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ul gikk kjempebra! Fosteret ser ut til å ha det kjempebra, vifta heftig med armene og sparka med beina. Legen prøvde å måle litt for å se hvor langt jeg var kommet, men det var vanskelig. Terminen er fremdeles i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjekt å høre! :) Lykke til videre da ;)

 

Åhh gleder meg til jeg kommer i uke 12 og så dra på UL :)

 

Var der forrige uke, men da var jeg bare 6 uker på vei, så ikke så mye annet enn hjerteaktivitet, men det var godt å se det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare jeg som er lykkelig idag altså! Så kjekt! :) Vi var også på ul idag og nurket lå der og hoppet, så morsomt! Herlig å se at alt er i orden. Så nå kan vi jo bare slappe av og nyyyte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Jeg bare lurer på hvor dere får tatt så tidlig UL??

Jeg fikk ikke time før jeg er 17 uker. Kunne også tenkt meg

før men fikk vite at det ikke var nødvendig!

Man går jo rundt og lurer veldig på hva som skjer inni der;)

Men er jo ikke bra å ta for mye UL heller.

 

Så koselig det må være å se at faktisk er noen der inne:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ul hos privat jordmor. Fikk også henvisning fra fastlegen for tidlig ul pga et tidligere mislykket svangerskap, men "offentlig" ul hadde ikke tid før den ordinære, så da ble det privat. Der får du jo time bare du betaler :-P Så hvis du bor i/nær en større by så finner du nok en privat jordmor eller gynekolog som kan hjelpe deg.

Kos deg med nurket i magen enten det blir tidlig ul eller ikke, kjekt er det jo uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...