Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal se med øynene mine når man ligger i stolen.... lukker øynene mange ganger,men føler jeg mister litt... Så blir til at man ser div steder i taket hehe Også tenker jeg påom de ser busemenn i nesa, uren hud, sminken som ikke er lagt 100%,, osv hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 jeg bare flakker med blikket.. så besvimer jeg og da ser jeg ingen steder er så heldig at jeg får narkosetannlegebehandling pga tannlegeskrekken min
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg pleier å se på taket. Holder blikket rett på taket. Så ser jeg noen ganger på tannelgen min, hehe. Studerer henne litt, for hun er veldig koselig. Ellers så legger jeg ikke så mye merke til det, for prøver å tenke på noe annet enn at jeg sitter i tannlegestolen, hehe.
-LilleMy Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Prøver å tenke på alt annet. Lukker for det meste øynene, ellers så ser jeg opp i taket (teller lamper, ruter, streker i taket osv)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Tannlegen min har et speil festet på lyset som henger over meg der i stolen. Så jeg følger bare med på hva tannlegen driver med
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Grøss, hehe. At du klare det. Jeg har som flere andre tannlegeskrekk, og liker å ligge der uviten om hva tannlegen driver med.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Titter litt rundt og ser litt på tannlegen. Han snakker alltid, så det er like festlig å forsøke og svare, men han er en gammel nabo, så jeg kjenner han jo ganske godt også, da.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 Tannlegen min har faktisk et maleri i taket. (!) Prøver å finne nye spennende ting ved det hver gang jeg er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå