Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #1 Skrevet 19. oktober 2011 De store barna deres hvor sitter de? Har ei på 10 år og hun får ikke sitte foran, men ser så mange som har enda mindre unger der.... Går vette litt ut så fort ungene blir litt eldre...Sikkerhet i hue og ræva når de er bittesmå.....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har 2 barn som sitter foran,jeg;) En på 9mnd og en på 5 år. Men da er selvfølgelig air-bagen koblet ut:) Hva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Problemet er vel at det er tryggest i baksetet for små barn under 130-140 cm. Men klart det er jo bedre når air-bagen er koblet ut, men uansett er det nok tryggere i baksetet i de fleste tilfeller :-) Ikke Hi.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Kan jeg spørre om HVORFOR de sitter foran? Vet at mange småbarnseter er til foran, men tenker på større barn... Ikke noe negativt om dette, jeg bare lurer.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Tror ikke det er så stor forskjell når man kobler ut air-bagen. Jeg kjører en ww caravelle. Har lille ved siden av meg, synes det er kjekt. Han på 5 blir så forferdelig bilsyk bak. Sitter selvfølgelig i sete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå