Gå til innhold

Dere som har tatt silikon i puppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vurderer å gjøre dette når minste er ferdig med å amme og kroppen er tilbake til normalen. Puppene er ikke hva de engang var :-/

Tenker kun å gå opp en str sånn ca.

Hvordan var det? Tenker på etter operasjonen med smerter. Hvor lang tid tok det til det ikke var så ømt lenger og det føltes naturlig.

Hvordan gikk dette med små barn i hus (løfting osv)

Har dere opplevd "trøbbel" med puppene i ettertid?

Har lest mye bra om Fornebuklinikken (som blir nærmest i forhold til mitt bosted), men kanskje noen har god erfaring fra andre klinikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var fryktelig vondt de første ukene etter operasjonen, men det verste var bandet jeg måtte ha over puppene siden jeg tok under brystmuskelen. Det strammet sånn! Det er 4 mnd siden jeg tok silikon og det er fortsatt ømt, føler ikke helt enda at det er mine pupper.

Jeg klarte ikke å løfte barna på 3 uker, måtte ha hjelp til alt.

Har ikke hatt noe trøbbel med puppene i ettertid, bare litt vondt. Som å ha litt melkespreng til tider. Jeg er storfornøyd med puppene:)

Jeg hadde ikke pupper igjen etter å ha ammet 2 barn, hadde ikke noe brystvev. Så silikoninnleggene mine kjennest kjempegodt, men det gjør meg ingenting, for nå har jeg ihvertfall pupper FINE pupper:))

Jeg var på Teresklinikken i Bodø. Storfornøyd med behandlingen der!

Skrevet

jeg har bare hatt problemer, måtte tilogmed opereres 2 ganger pga misslykket resultat(2 forskjellige klinikker da)

I ettertid har jeg hatt utallige infeksjoner i hele kroppen, hals,øre, hodepine hver dag,føler meg slapp osv osv...

Ene brystet gjør så vondt at jeg må til mammografi for å se hva som skjer inni der........

Er 6 år siden første operasjon.....og jeg gjorde det pga asymmetri, så var ikke for å få "plastikk pupper"

og nå mener 2 leger at det er pga silikonet........

så du KAN bi plaget du også, men er jo fåtall som blir det.

Kirurgen sa til meg at 30% av de som legger inn silikon får smerter i brystene som kan vare.......

ikke for å skremme deg, men unner ingen denne "helsetilstanden" som jeg har endt opp med etter inngrepene...:S Jeg var 100% frisk før jeg fikk silikon, ikke kunne jeg amme helelr pga silikonet.....sukk:S

Skrevet

Jeg tok det for 5 mnd siden og de er fortsatt veldig ømme og til tider litt vonde.. Men jeg angrer fortsatt ikke, syntes det er verdt det.. Jeg har to små barn så mannen var hjemme den første uka for å hjelpe med løft osv.. Men allerede 2 uka måtte jeg prøve å fungere som normalt og det gikk egentlig veldig greit.. Jeg tok på nobel klinikk, ganske fornøyd med dem ;)

Skrevet

Er så i tvil om jeg skal eller ikke. Har ikke unormalt små pupper heller. 75B, men føler nå at jeg er nærmere 75A og at de liksom er slappere. Hehe :-) Får se nå når jeg blir ferdig med ammingen hva jeg tenker, men er veldig veldig fristet da.

Største problemet blir de små Har en på 21 mnd og ei på 2 mnd og med en mann som ikke så lett kan ta seg fri pga eget firma i transportbransjen, så jeg er så redd for å bli helt hemmet fra å ta meg av dem. Er jo litt avhengig av å kunne løfte minstejenta. Med gutten kan mye gjøres fra gulvet da :-)

Men kan mye av det ømme lindres med tabletter da, eller er det sterkere smerter det er snakk om?

Skrevet

Jeg hadde en på 21 mnd og en på 6 mnd når jeg tok silikon.. Jeg ammet minste i 3mnd så tok det ganske fort etter ammeslutt.. Man får resepter på masse smertestillende så det går egentlig helt fint.. Men det er jo det med løfting som ikke er anbefalt da... Hilsen jeg som var anonym med småbarn rett over her ;)

Skrevet

Tren brystøvelser i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...