3blå<3 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 nå har vi blitt enig om og prøve på en til,MEN reaksjonene er ikke til og unngå,alle mener vi har nokk med 3 å maser på oss ang sterilisering,jeg er bare i midtn av 20årene og føler meg ikke ferdig.så blir jeg så lei meg når d haggler kommentarer som JA DERE ER VEL FERDIGE?DERE SKAL VEL IKKE HA FLERE.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Ikke bry deg. Jeg føler det er like irriterende nå som jeg er gravid med nr 2, og folk kommenterer "dere skal vel ha flere enn bare to?". Det er opp til dere hva dere gjør. 4 er da vel et fint antall det. Syns det er litt drastisk å sterilisere seg allerede i 20-årene. Ting kan jo skje, og meninger kan endre seg.
Mamma til 3 <3 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ikke bry deg om dem. Vet det er vannskelig. Gikk nesten å grua meg litt til å fortelle her at vi skulle ha nr 3 og jeg er i midten av 20 årene selv. Heldigvis ingen her som har sagt at vi burde tenke på sterilisering (selvom mannen allerede har bestilt time) . Syns de er ganske frekke som sier sånt til dere. Det er tross alt deres liv og deres valg,så skjønner ikke hvorfor de skal bry seg. Bare gjør som dere selv har lyst til og kos dere med det:)
Twigsen Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Blås i dem! Det er da dere som skal oppfostre barna, ikke alle andre rundt dere, så de har ingen stemmerett ift deres valg. Jeg hadde blitt fly forbanna om noen hadde ment jeg skulle sterilisere meg bare fordi vi hadde valgt å få flere barn.. :/ Svar de heller med at om du vil ha dem sin mening, så spør du, ikke omvendt
3blå<3 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2011 tusn takk jenter ja vet vi ikke skal bry oss,men er så nedlatende og få sånn servert..vi elsker jo di barna vi har å bruker hver helg på familie aktiviteter.di er med på alt..og legger seg fint ned når de er på overnattings besøk hos besteforedrene alle er sovnet før åtte å ligger der til i ni tiden neste morgen.å er veldig lettvinte barn. og pga det så kunne vi tenkt oss en til vi har liksom tid og ork til det. .jeg har fast jobb samme har mannen så det økonomiske er ingen problem. så nei tror vi bare gjør det vi selv har lyst til:)
Novadona Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Det at folk sier, ja dere er vel ferdige o.l er bare et utsagn, de tror de vil få, ja fra dere på. Småltåk De skal liksom komme i møte, i steden for å faktisk høre hva dere vil. Så mye kjekkere om de hadde spurt om dere ville ha flere og vært imponert i så fall, for det er jeg ¨ Stå på, lag søtnoser i fleng, så lenge dere føler dere har tid og kapasitet. Snakket med ei hos helsesøster i dag, hun var der med nr åtte!! All ære, sier jeg bare
4skatter Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har det ganske likt... Jeg er nå gravid med nummer 4... og alle tror jeg er klin gærn... Og får det samme servert... Skal vel sterilisere deg nå? Nei sier jeg... jeg gjør ikke sånt... mannen kan sterilisere seg hvis han vil... Det er ikke en sykdom sier jeg, det er livet jeg har valgt å leve. Kanskje jeg ikke har alt det andre familier med en eller to barn har, men jeg lider ingen nød.... Og tenk når de blir store og vi feirer jul sammen... så deilig med storfamilie! Vi kommer aldri til å være alene... Kos deg og kom igjen, gi blaffen i kommentarene... øv deg på svar, som gjør at de blir stille... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå