Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det kanskje en gang i mnd. MAX. Hvor ofte dusjer du og mannen sammen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anhver dag,.. deilig og dusje sammen

Skrevet

fra 2-6 ganger i mnd ca..? alt etter som, syns det er koselig og vi får oss en kjapp en samtidig som vi slåt to fluer i en smekk når vi har litt dårlig tid og er uten barn ;)

men jeg blir ikke med mannen i dusjen bare for å gjøre det når han kommer skitten hjem fra jobb liksom.. :P det må være riktig å passe seg slik.. derfor ganske stor variasjon i anntatt ganger...

Skrevet

Sjeldent, men det er kun fordi huseieren har satt inn verdens minste dusj og magen er så stor nå :P

Skrevet

Aldri:-) Han har lyst, men jeg kan ikke fordra det. Trangt og kaldt når vannet ikke treffer meg. Og sex i dusjen er skikkelig oppskrytt!

Skrevet

før dusjet vi sammen hver gang. Typ 6 ganger i uken. Nå dusjer vi sammen ca 2 ganger i uken..

Skrevet

Ofte =) Er ikke mannen min da, men kjæresten min <3

Skrevet

Må bare kaste meg på svaret til Hufsa. Som om jeg skulle ha sekt det selv.

Skrevet

Signerer signeringen til Hufsa. He he.

Skrevet

Noen ganger i uka tar oss en kjapp en av og til :-) Eller at det blir litt sug og slikk :-)

Skrevet

Hver eneste dag :) tror jeg kan telle på ene hånda hvor mange ganger vi ikke har dusjet sammen de 2 årene vi har vært sammen.

Skrevet

før var det ofte.. nå 10 år og 4 barn senere blir det liksom ikke like ofte.. men ikke pga motvilje for å si det slik.. elsker sex i dusjen!!!

Skrevet

ofte :) men litt trangt nå.......er ganske så høygravid ;) men nyte alikevel.

Skrevet

Aldri. Rett og slett fordi det ikke er no' stas. Jeg ender alltid med dusjsprut i fjeset, hue i et hjørne eller krana i ryggen eller noe annet ubehagelig. Da har vi mye heller sex andre steder og dusjer hver for oss. Sparer varmtvann på det gjør vi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...