Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Kan det være skadelig? finnes det noe forskning på det? en venninne sa til meg at det ikke var anbefalt å bruke. hvorfor ikke ? jeg har 10 dager til termin i dag og kunne tenke meg...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Utenpå er det helt ok... brukte det mye i mine svangerskap. Men skal visst ikke bruke vibratoren inni, med vib på.. Husker ikke om det var fordi det kunne fremkalle fødselen, eller om det var skadelig for babyen på noen måte..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Det kan gjøre ett eller annet med livmormunnen. Husker ikke helt, men bare ikke gjør det:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Men hva gjør mannens penis der inne da? Det må jo være like skadelig det også da!??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Det er vibben... dirringen som ikke er noe særlig.. har ikke vært borte i noen mann som har slik mannen er jo naturlig... Men som sagt, bruke vibrator på klitoris for å få orgasme er trygt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har aldri hatt en penis som er festet på en mann, inni meg, som vibrerte:) Det er vibreringen som er / kan være skadelig.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Hmm.. lurer på hvorfor det er skadelig! Hva med den som går rundt oppi der da? uten vibb på??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor er det så mye å lure på... hvorfor ikke bare la være i svangerskapet, så nøden er man da vel ikke.. Du får google vibrator i svangerskapet og se om du finner ut noe nyttig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå