Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Tenker ikke så mye over det ettersom jeg er en god venninne med hans eks.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Er det ikke litt kleint å være venn med ei mannen din har høvlet over? O_o
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Like uaktuelt som det forrige innlegget om overnatting.. eks er en eks... FERDIG! har man ny partner så dropper man eksen!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Har man ny kjærest så lar man xen være en x... så klart kan man hilse, men man stopper da ikke og plutselig tar en drink eller en middag... Og har hørt så mange ganger men vi er jo bare venner, det er jo fint om man kan gå fra hverandre uten og bli uvenner... Ja såklart er det bra... men en gang var det følelser inne i bildet, man elsket hverandre osv.... De kan komme tilbake igjen uansett hvor lang tid det har gått, mennesker forandre seg stadig og nettopp dn ene xen der kan ha forandret seg til det bedre... fort at feilene som var der, grunnen til det ble slutt ikke er der lenger. Samme som om man henger med motsatt skjønn... fordi om man bare er venner så kan fort følelser dukke opp.. Derfor seg jeg ikke vitsen at en mann og en dame hvor enten begge eller en av dem er i et annet forhold skal gå ut og drikke sammen, spise middag sammen ,eller se en film sammen. Fordi om det handler om hva man gjør med følelser man egentligt ikke regnet med skulle komme så kan man bli for fristet av de gode følelsene man har for den personen og når man er rundt den personen.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tenker at den neste eksen han spiser middag med ute blir meg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Nei, ikke spesielt. Alle har en fortid og så velger man selv hvor mye man vil dvele med den. Bra damer og gode venninner vokser ikke på trær;) 22:23
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Àltså de treffes tilfeldig i byen og blir stående og prate og så går de å spiser middag? Helt greit for meg, men jeg vil gjerne ha beskjed hvis han ikke kommer hjem til middag. Det må da være lov å ta en improvisert middag med en eks? Hva er galt med det? Har forsåvidt ikke noe problem med en planlagt middag heller. Men overnatting hadde jeg ikke likt. Jeg var god venn med eksen min i mange år og vet at det var helt uskyldig, og tror derfor andre har det likedan. Vi spiste ofte middag sammen og var til og med på ferie sammen, uten at noe skjedde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Àltså de treffes tilfeldig i byen og blir stående og prate og så går de og spiser middag? Helt greit for meg, men jeg vil gjerne ha beskjed hvis han ikke kommer hjem til middag. Det må da være lov å ta en improvisert middag med en eks? Hva er galt med det? Har forsåvidt ikke noe problem med en planlagt middag heller. Men overnatting hadde jeg ikke likt. Jeg var god venn med eksen min i mange år og vet at det var helt uskyldig, og tror derfor andre har det likedan. Vi spiste ofte middag sammen og var til og med på ferie sammen, uten at noe skjedde.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er så heldig at jeg traff min kjære da han var 17 år, så her finnes det ingen exer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå