Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 bare de to helt alene, hva tenker du?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 At der passerte de over min, vanligvis ikke sjalu, grense.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 det hadde aldri skjedd, ikke lov her i hus!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Hva jeg tenker? Er mer hva jeg gjør. Hadde vel blitt med å pakke kofferten hans og skifte lås på døra.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tenker at du er bra naiv som lar det skje, og så tenker jeg at de sitter og koser seg, mimrer om gamledager og puler som kaniner etterpå.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Aldri i livet! Da må jo du få sove hos gamle ekser også.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Lurer på hvorfor han overnatter der jeg??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er ikke sjalu, altså, men der går faktisk grensen for meg også...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 så godt å høre at dere er enige med meg. han fikk meg fremmstillt som en oversjalu og tvilende kone.... jeg vil så gjerne tru på han....kanksje muligens det er en ørliten sjangse for at han ikke har vert utro....men den er liten den....jeg vet det så innmari godt....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg synes faktisk det er uakseptabelt uavhengig av om de har sex eller ikke. Problemet er jo at man har blitt løyet til!! Og hadde han spurt på forhånd hadde du selvfølgelig sagt at det IKKE var greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå