Gå til innhold

din mann overnatter hos eks dama


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare de to helt alene, hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At der passerte de over min, vanligvis ikke sjalu, grense.

Skrevet

det hadde aldri skjedd, ikke lov her i hus!!!

Skrevet

Klikkivinkel og myyyye bråk...

Skrevet

Hva jeg tenker? Er mer hva jeg gjør. Hadde vel blitt med å pakke kofferten hans og skifte lås på døra.

Skrevet

Jeg tenker at du er bra naiv som lar det skje, og så tenker jeg at de sitter og koser seg, mimrer om gamledager og puler som kaniner etterpå.

Skrevet

Aldri i livet!

Da må jo du få sove hos gamle ekser også.

Skrevet

Lurer på hvorfor han overnatter der jeg??

Skrevet

Jeg er ikke sjalu, altså, men der går faktisk grensen for meg også...

Skrevet

så godt å høre at dere er enige med meg. han fikk meg fremmstillt som en oversjalu og tvilende kone....

 

jeg vil så gjerne tru på han....kanksje muligens det er en ørliten sjangse for at han ikke har vert utro....men den er liten den....jeg vet det så innmari godt....

Skrevet

Jeg synes faktisk det er uakseptabelt uavhengig av om de har sex eller ikke. Problemet er jo at man har blitt løyet til!!

 

Og hadde han spurt på forhånd hadde du selvfølgelig sagt at det IKKE var greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...