Gå til innhold

Trenger tips til bæresjal til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om noen uker, med nr 2, og vil av erfaring kjøpe et bæresjal som vi kan bruke på nykommeren.

Jeg slet med fødselsdepresjoner etter forrige svangerskap, og det som reddet oss ut av krisen var babybjørnen vi fikk låne. Men jeg begynte ikke bruke denne før poden var 4 mnd, for jeg var innlagt på sykehus de første 16 ukene pga depresjonen.

Men, denne gangen går vi for tidlig tilknytning og må ha en sele som er behagelig for babyen, samtidig som både mor og far ENKELT kan bruke den.. Altså: jeg vil ha en formsydd sele.. men trenger tips til hvilken som er best og behageligst for babyen fra dag 1..

Håper på rask og stor respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=514

Denne er anbefalt :-)

Ellers er jeg veldig fan av moby wrap. Men det er jo et elastisk sjal da, som du må knyte.. men etter liiitt øvelse så er det ikke vanskelig å knyte i det hele tatt:)

Lykke til med valget:)

Jeg anbefaler manduca til senere når barnet blir litt eldre:-) Den er helt super!:D

BB er IKKE å anbefale, den er ikke ergonomisk riktig. Bare et tips:)

Skrevet

Så godt å lese om noen gode mammaer her som vil bære!!

Ta en titt på tettinntil.no. Der finner du mange gode tips!! :)

Skrevet

Syntes min Moby var verd sin vekt i gull! Kommer til å bruke det denne gangen også. Det gir en frihet som bare er suveren når man har en baby som er litt "needy" (min skulle være på meg hele tiden i starten. Veldig slitsomt). Det finnes noen fine bæreseler som er en forenklet versjon av de elastiske sjalene (mulig det var i linken over?). Jeg ville ikke kjøpt ringslynge el. Da sitter ikke barnet fast og jeg følte at jeg ikke fikk samme frihet som med sjalet. Knotete å knyte i starten, men så var det helt greit og ikke noe problem.

Kommer til å kjøpe meg et sjal ekstra. Bare fordi jeg kan ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...