Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Nå kom mannen hjem fra jobb. påtur hjem fra jobben stoppet han på butikken og kjøpte meg en gave. han kom med bladet Henne, lovehearts og julebrus.. Søtingen min.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 snill han er med deg. Det gjør seg med slike små gaver i hverdagen
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 så koselig, ingenting er som litt kos og jente blader,..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Mannen min reiser også en del, er det lange reiser (type USA eller Australia) som varer ei uke eller lengre blir det også større gaver, gjerne smykker. Har fått mange fine ting i hvitt gull, eller Svarovski figurer som jeg samler.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 mannen min hadde bare vært på kveldsvakt, så han reiste ikke så langt
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Så snilt gjort! Jeg elsker å få sånne små overraskelser i hverdagen! Minc kjøper av og til blomster, blader eller bare en colaboks (som jeg elsker hehe) Passer på å ta med til han av og til også så det går begge veier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå