Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 bare de to helt alene. hva tenker du?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Da er det slutt mellom oss. Ikke akseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 At jeg må tilbringe kvelden med å pakke tingene hans og sette dem ut på trappa. Man overnatter ikke hos eksen sin.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Men i huleste. Hva er vitsen med det ?! Helt teit. Utro eller ei, helt idiotisk.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 og han i tillegg dekker over det og lyger om det før han plutselig forteller det en kveld. og blir kjempe sint dersom jeg ikke stoler på han....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Da hadde jeg sporenstreks funnet telefonnummeret til psyk, det har 100% sikkert rablet for ham og han må legges inn på overvåkning med en eneste gang,.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 hvis han juger for deg så er det jo helt klart at han ikke er til å stole på. Min ex ligger over hos meg innimellom, pga av barna da. Men nå er han singel så det er ingen kjæreste som kan være mistenksom eller så. Jeg hadde i en periode en kjæreste og han så ikke det som noe problem at exen min var her når han kjente hele historien og situasjonen. Så i det store og hele kommer det an på mye men om han gikk bak ryggen min og jugde ja da hadde det spøkt for forholdet for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Nei vet du hva...det er da bare uakseptabellt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå