Gå til innhold

Noen andre her som er helt IMOT Ferber metoden? U/T


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt!

Nå mener jeg ikke at man skal fly inn på rommet bare ungen lager litt lyd, men de skal IKKE ligge og skrike seg i søvn!

 

Etter min mening skal barn få nærhet, trygghet, kos og tilstedeværelse, så får vi voksne innrette oss etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner vitterlig ikke hvorfor de fleste helsesøstre anbefaler denne metoden! Sønnen vår var 8mnd når helsesøster anbefalte på det sterkeste å begynne med denne skrikekuren. Jeg som var førstegangsmamma hørte på henne og lot gutten skrike seg i søvn den kvelden. Herreguuud som jeg angrer! Kommer aldri til å tilgi meg selv. huff. Nå sitter jeg gladelig inne hos han de 15 minuttene det tar for å se han sovne så trygt og godt mens han holder meg i hånden. Og det kommer jeg til å fortsette med til den dagen han er så stor at han syns det er greit å gå å legge seg selv! hehe..

Aldri mer om jeg kommer til å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vitterlig ikke skjønner hvorfor helsesøstre anbefaler denne metoden! Når gutten vår var 8mnd fikk vi klar beskjed om å prøve dette på han når vi la han om kvelden. Når vi kom hjem den dagen og han skulle legges prøvde jeg dette å han gråt seg i søvn. Det verste jeg har vert med på, men hva visste vel jeg, regnet med hun hadde rett!

Bare sier det aldri mer!

Etter den kvelden har jeg sittet inne hos han de 15 små minuttene det tar å få han til å sovne trygt og godt mens han holder hånden min og jeg stryker han på ryggen. Det er kos både for han, og for meg og pappaen som legger han. For min del er leggingen av han en "hellig" stund vi har sammen. Der vi begge kan puste ut etter en lang dag, og kose oss sammen før han sovner. Herregud, jeg angrer enda på at jeg lot han gråte seg i søvn i nesten to timer, den gangen. Nå er han 1,5 år. Dette er noe som jeg aldri kommer til å gjøre med nestemann vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...