Fiemamma Skrevet 7. november 2011 #126 Skrevet 7. november 2011 Herlig:) Dere fortjener virkelig en julepakke i magen din til jul etter SA'en, jeg krysser alt jeg har (untatt beina ) for at det går deres vei! Hvilke symptomer hadde du når du var gravid (hvis det ikke blir for vondt å prate om)?
Tessy Skrevet 7. november 2011 #127 Skrevet 7. november 2011 Er spennende lesning nå om dagen altså Planene for uka er egentlig stortsett å jobbe og shine i huset..etter to uker med mannen gjemme og null husarbeid blir det mer på meg, men da har jeg hvertfall ting å gjøre fram mot IKM...Lese bokvar jo helelr ingen dum idè! Så artig at du skriver på dialekt snuppsi:) Haper alle jentene her inen får en knall fin uke, og velkommen til dere nye på tråden! gøy at vi blir fler! Har kviser jeg også, men det har jeg sliti med siden jeg beg med minipiller for et år siden..var bare lykkelig når siste pille av de ble tatt...men kvisene er herfortsatt:S tar vel kansje lang tid før det stabiliserer seg?! So gøy å være på tantebesøk LIlle Fie, husker selv da tantebarnet mitt ble født, var der da hun var ei uke gammel, men liten kul på min egen mage og sååå babysyk da...like babysyk nå merker jeg..ser vognerog gravide over alt! uff.. men føler meg litt mer optimistisk nå igjen da...syns det er greit sånn som dere andre sier og holde trua oppe! Håper alle har en knall dag, jeg nyter siste dag og natt med mannen hjeme!! er så trist at han reiser i mårra igjen...6 lange uker til borte!
Jente-84- Skrevet 7. november 2011 #128 Skrevet 7. november 2011 Tror det er lurt med en ny tråd snart, for det blir mye skrolling nå. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det, så jeg blir veldig glad om noen tar ansvar og lager en ny tråd
Trømborg Skrevet 7. november 2011 #129 Skrevet 7. november 2011 huff det begynner å bli en stund siden nå... det var ikke helt planlagt at det skulle skje så fort etter at jeg sluttet på p-plaster, så fikk ikke satt meg så mye inn i det, jeg var innmari dårlig fra julaften og over nyttår... værste tiden og ikke ha matlyst.. hmm håpe jeg slipper det nå i julen, men det er absolutt verdt det om det skulle skje altså jeg mistet i uke 13... mener å huske at jeg hadde veldig vondt i puppa, veldig ømme... jeg føler jeg er mer klar nå, mer oppmerksom på hvordan kroppen min er... blir litt sånn "innbilt" gravid hver mnd, føler det veldig på meg helt til tr kommer... hehe går til akkupunktur en gang i uka nå for å stresse ned:) så er mye roligere nå, men håper veldig på å at spiren sitter snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå