Lillababy Skrevet 1. november 2011 #76 Skrevet 1. november 2011 Tusen takk for tilbakemelding!! Får prøva å roa meg med at ikkje noko er ødelagt. Hadde uansett ikkje noko valg, det har gjort kjempevondt dette. Så utruleg kjekt at me er fleire damer her som er sammen om barneønske Har lest masse om paracet og ibux i dag og det eg finn stemmer med det du seier. Det e rsikkert ikkje bra for kroppen å ha smerter heller, så... Jaja no er me i gong jenter i ein spanande pptenkt på koss me føler oss om ei veke halvannan, då er me spente då! klem
Fiemamma Skrevet 2. november 2011 #77 Skrevet 2. november 2011 Hvordan går det med dere jenter? Jeg er nå 2-3 dpo. Vet ikke helt når jeg hadde el (hvis jeg hadde den). Skulle egentlig ha den på søndag, men menssmertene jeg hadde mandag ettermiddag/kveld sier meg at det riktige tidspunktet for el burde vært da=) Håper det er omsvermede egg i magene våre nå, og at det fester seg en spire for alle! Det var utrolig mange på IKM uke 40 tråden som ble gravide, så nå får vi håpe denne tråden er en lykkebringer og:)
Jente-84- Skrevet 2. november 2011 #78 Skrevet 2. november 2011 Hei. Jeg er også litt usikker på el denne perioden. Etter utregningene skulle den vært på mandag, men jeg kjente ikke de smertene i magen som jeg har hatt tidligere.. men nå kan det hende at jeg har rotet det tl litt siden jeg har tatt noen ibux, jeg vet ikke. Satser uansett på å legge inn noen aksjer igjen ikveld, slik at hvis el har blitt forstyrret og kanskje er forsenket, har jeg fortsatt en mulighet til å bli gravid denne perioden Det blir virkelig en spennende tid fremover nå, håper absolutt at denne tråden er en lykkebringer!
Lillababy Skrevet 2. november 2011 #79 Skrevet 2. november 2011 Ja det er berre til å prøva litt meir Jente-84. Det skal me og gjera. Fekk eggl slim i går igjen, dagen etter at smiefjeset forsvann, og i dag også, men mest i går. Så eg er litt ofrvirra sjølv. Har hatt så vondt i hovudet etter det inngrepet mitt på mandag, så orka ikkje sex i går. Men annakvar dag skal jo vera nok... Den som kunne spolt tida så me hadde sluppe denne ventetida!! Har ete fiskegrateng hos svigermor i dag,kjenner det gjer meg fornøgd å vera litt sunn no, for den potensielle vesle og mammo kutta cola ( og vin sjølvsagt) på restaurant i går og. Fortsatt lykke til alle sammen!!
carma78 Skrevet 3. november 2011 #80 Skrevet 3. november 2011 Jeg har falt ut fra lista her, så jeg skriver meg opp igjen Søndag (uke 45), 13.11: - LilleFie - Lilla80 Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- ********** Tirsdag, 15.11: -mucha ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 ********** Lørdag, 19.11: - ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 ********************************** <3 Gravid
carma78 Skrevet 3. november 2011 #81 Skrevet 3. november 2011 Henger meg med:) Har pos eggløsningstest nå så ca IKM helgen i uke 46! Dette blir spennende, masse lykke til med prøvingen denne uken;)
Amedillo Skrevet 3. november 2011 #82 Skrevet 3. november 2011 Jeg har falt ut fra lista her, så jeg skriver meg opp igjen Søndag (uke 45), 13.11: - LilleFie - Lilla80 Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- ********** Tirsdag, 15.11: -mucha ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 -Amedillo ********** Lørdag, 19.11: - ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 ********************************** <3 Gravid
Fiemamma Skrevet 3. november 2011 #83 Skrevet 3. november 2011 Velkommen til spenningsklubben:) Krysser fingre for befruktede egg som klorer seg fast! Hvordan er formen deres? Jeg tenker jeg er 3-4 dpo i dag, og merker ingenting as usual:) I posten i dag hadde det kommet pakke til meg fra Malmö! Bestilte pp-pakke fra www.babyplan.no for noen dager siden. Den inneholder 18 el-tester og 3 gravi-tester, ca. nok til 3-4 pp'er:) Håper med dette at det skal bli lettere for meg å finne el-tidspunkt og at spiren dermed vil bli å sitte innen et halvt år til:) Man må jo bare håpe selv om negativiteten rår! Jeg tror det er viktig å for første gang være negativ til noe også hva prøving angår, for det sies jo at de som gir opp blir gravide... (De som ikke vet det - jeg finner ikke el mine med tester, men har fått stabil syklus igjen så håper og tror jeg har el likevel..) Ellers i dag har jeg trent, vært hos legen og hentet ut riktig sykmelding og levert på arbeidsplassen etterpå. (De som ikke vet det - jeg er yrkesskadet og langtidssykmeldt). Hvordan har dagen deres vært? Gleder meg til å reise til Elverum i helgen og hilse på tantebarnet mitt for første gang, mon tro om eggstokkene rister litt ekstra når jeg holder en baby som ble født 14.oktober <3 Hihihi!
Lillababy Skrevet 3. november 2011 #84 Skrevet 3. november 2011 Hei alle sammen! LilleFie: Eg vil berre ønska deg veldig god tur, så kos at du skal vera med nyfødt tantebarn!! Mest sannsynleg så påvirker sikkert ikkje tankane våre noko som helst no etter eggl, men eg har funne ut at eg skal prøva å vera litt håpefull - i tilfelle at mi tru på baby= baby Flott at du ahr fått sjukemelding! Eg og har billigtester i hus. heile 7 g tester, så gler meg til testing. Eg hadde ekkelt mareritt i natt som utan å gå i detaljar handla om at eg ikkje klarte å ta vare på ein liten baby. Det var ein grusom drøm, det er nok psyken som jobbar overtid etter missed abortion i veke 9 i juli Elles trur eg at drømmer kan vera symptom, og håpar eg er gravid... Har vore veldig engsteleg desse dagane for at inngrepet mitt har "sjokkert" eggene og spermiane og ødelagt noko- det kan jo vera ei forklaring på drømmen og...I dag har eg sålangt kalrt å ikkje ta paracet. Tenk om me blir gravide denne pp!! tenk så koseleg det blir å fortella det midt i jul og alt sammen :) Viss me ikkje blir gravide denne pp, så er mannen min offshore neste eggl., det veit eg no når syklusen er tilbake... Så eg håpar ekstra!! Og då vil me også vite om det blir gutt og jetne før terminen på den me mista som er 17 februar. Eg håpar så inderleg!!!! Håapr det går bra med deko alle sammen! om ei veke nærmer det seg verkeleg for oss!!! stor klem frå meg
Fiemamma Skrevet 3. november 2011 #85 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk Lilla80, vi gleder oss og skal til og med få sove med babyen på vårt rom dersom han er rolig, hihi, blir litt sånn at vi får prøve å se hvordan det føles:) Ja, leste om drømmen din på en annen tråd for litt siden, usj så ekkelt altså:S Jeg drømte at jeg var gravid i natt, vi hylte oss ihjel av glede og jeg begynte å tenke ut hvordan jeg morsomst mulig skulle få fortalt det til mamma:D Hehe! Håper den sitter hos deg denne pp da Lilla80;) Vi stikker ut for å spise asiatisk mat nå, vi snakkes senere <3 (kommer garantert innom etter middagen) Stor klem!
Tessy Skrevet 4. november 2011 #86 Skrevet 4. november 2011 Så koselig å se at tråden er i full sving her=)=) Jeg håper alle har det bra og har fått lagt inna aksjer, det har vi..tror det skal være mer enn nok, men man vet jo aldri. Er så spent nå altså!! går rundt å tenker på testing hele tiden men vet jo at det er helt på jordet og har lovt meg selv at jeg ikke skal teste før dagen etter IKM...uff!det er leeeenge:P Lykek til alle sammen...kjenner vel for så vidt ingen ting her heller..men det er vel ikek annet å forvente så tidlig! Noen som vet når man først an merke symptomer fresten?? er det fra egget fester seg i livmora?? elelr tar det ennå en stund etter det?? Jeg koser meg foresten som bare det med mannen hjemme nå og vil virkelig ikek at han skal reise igjen på tirsdag... God helg alle sammen!! klem klem:)
snupsi87 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #87 Skrevet 4. november 2011 Ja, kjempe koselig å komme hjem fra skoleuke å se at det er stor aktivitet her!=) Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med dere. Jeg er 6-4 dpo, og kjenner og føler på mange nye ting.. Dette er jo første gang på nesten 9 år uten p-piller, så om dette er pms eller noe annet, blir spennende å se. Først følte jeg på sterke murringer rundt EL. For to dager siden fikk jeg veldig ømme brystvorter, og det har ikke gitt slipp.. Da jeg kjørte 50mil hjem i går fra skolen, kjente jeg plutselig at puppene var blitt noe større.. hehe.. plutselig var de litt i veien, slik som jeg aldri har følt på før.. Jeg klarer ikke å unngå å tenke på hva dette er, og håper selvfølgelig at det er symptomer på at en spire holder på å feste seg... Husker ikke om jeg fortalte dere det, men i forrige uke fikk jeg vite at ei venninne av meg viser seg å være gravid, uten at hun visste det.. Så hun har ikke fått vite hvor mange uker hun er på vei enda.. Jeg har bestemt meg for å ikke snakke med venner og familie om at vi prøver, før vi er gravide og ferdig med 1.trimester.. Så jeg fikk litt negative følelser om at hu var gravid, ettersom jeg ønsker det så sterkt selv. Jeg var naturlig nok glad på hennes vegne, men skulle ønske det var meg som kunne fortelle den nyheten. Så i natt drømte jeg at jeg skulle til helsesøster og få tatt en graviditetstest. Like etterpå fikk jeg vite at venninnen min var 11 uker på vei, og jeg håpet jeg var 4-5 uker på vei. Så kom jeg plutselig hjem til mine foreldre, der søskene mine også var + helsesøsteren som hadde foralt de at jeg ikke var gravid. Da jeg fikk høre dette ble jeg selvfølgelig helt knust, + såret over at familien min hadde fått vite at vi prøver på å få barn... ååå.. det va ubehagelig å våkne med dette i dag ja.. Men men.. det var jo bare en drøm... Får håpe jeg ikke er sanndrømt.. Føler dere noen symptomer? Jeg gleder meg sånn til å teste.. Har egentlig IKM 14, men tror EL var lørdag 29, så kanskje IKM er den 12. Så skal jeg på MR 17.nov, og vil gjerne vite dagen før om jeg er gravid eller ikke, slik at jeg kan ringe inn å høre om jeg fortsatt kan foreta MR uansett. Så jeg får se.. Kan dere gi meg noen tips på hvor jeg kan kjøpe gode og rimelige graviditetstester?=) God helg alle sammen!! Store klemmer til dere alle!=)
Lillababy Skrevet 4. november 2011 #88 Skrevet 4. november 2011 Hei hei! Litt individuelt det med symptomer. Egentilig skal ein jo ikkje merka noko før hcg blir produsert når det fester seg 5-12 dagar etter befruktning (vanligvis ei veke) men sist eg var gravid følte et det før. Hadde berre ein overbevisning. Følte at kroppen var litt fremmed på ein måte... I går var eg 3 dpo og då kjente eg litt nederst i magen, kanskje livmora?? og så har eg drømt litt. Eg har ein god følelse faktisk på å vera ravid. Veit ikkje om det er lurt å sei men Trur kanskje eg berre er overoptimistisk fordi eg er så glad for å ha fått syklusen min tilbake! tida vil vise... Eg håpar berre eggl var då når clearblue viste det, at kroppen verkeleg fekk til eggl, for ha rikkje hatt særlig sex etterpå pga, vondt i hovudet. Så kjekt du koser deg med mannen din, håpar de får ei strålande helg! Me skal ha reker- og brus
snupsi87 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #89 Skrevet 4. november 2011 Godt å høre at det ikke bare er jeg som føler det slik da=) Når har du tenkt å teste da?=) Og hvilke tester skal du bruke?=)
Lillababy Skrevet 4. november 2011 #90 Skrevet 4. november 2011 Hei snupsi eg såg ikkje innlegget ditt, me må ha skrive ganske samtidig... At me drømmer om natta , betyr iallefall at me er svært dedikert til oppgåva å bli gravid om ikkje anna ikkje god den drømmen din... me må halda fast på at det blir vår tur, og at det gjerne alt har skjedd også Du kan kjøpa tester på billligetester.no. Elles syns eg den a1 er grei. Eg tenker å starta på dei billige, og så kjøpa a1 for å bekrefta evt. positiv. Eg har rettogslett litt trua denne mnd eg. No har eg økt utflod og det skal jo vera positivt. Livmora som bygger seg opp i bestefall ja det er jammen kjekt me er fleire her! Eg går å tenker på når eg skal sei det til folk om me er gravide. Alle veit at me prøver og mange at me mista, så blir utruleg vanskeelg å halda det skjult. Har egentlig lyst å vera ferdig med tidlig ultralyd først, men veit ikkje kor realistisk det er... Kva tenekr du/ de andre om det? I morgon skal me i 30 års dag. Mannen min har kjøpt alkoholfri vin i dag til meg. Men det står jo på flaska at den er alkoholfri... hm. Me kjenner berre dei som har bursdag, ingen andre, så er tenkt å vera veldig anonym på den festen. Har fått inntrykk av at det e rein fest med høg alkoholfaktor og. Eg forstår egentlig ikkje at det kan vera farleg å drikka no, før det har festa seg, då er jo ikkje morkaka danna, det skjer jo i veke 3. Men lar sjølvsagt vera å drikka likevel. Men klarer ikkje heilt å sjå at det kan vera farleg på dette tidspunktet. Trur det er uheldig rundt eggl og etter veke 3, men ikkje desse dagane før. Kva trur de andre? Me har hatt lerum julebrus, årets første til middagen i dag, så eg kjenner litt på julestemning i dag, hehe
snupsi87 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #91 Skrevet 4. november 2011 Takk for gode tips!=) Ska sjekk ut dæm testan=) Det kan vær lurt å bynn me billige testa også fortsett me en dyr en etterpå ja=) E så spennende me dæm tidlige tegnan.. æ å har trua den pp'n her, selv om æ først lovt mæ sjøl å ikke ha for store forventninga.. :/ (shit.. no tar æ mæ sjøl i å skriv trøndersk.. hehe.. men håpe det går bra at æ gjør det, æ fortsette læll æ) Om du ska fortell at dokker prøve no, det e jo bare du å mannen din som kan bestem da.. men æ ska prøv å hold det hemmelig så læng som mulig hvertfall.. kun fordi at æ ikke vil bli skuffa... men du, ang alkohol ja.. æ droppe det framover.. det e sikkert ikke veldig farlig om du drikk litt no før ikm, men for å vær på den sikre sida, så har æ villa holdt mæ te den alkoholfrie.. Så læng du bare kjenne bursdagsbarnet, så e itj det sikkert nånn lægg merke te det, også kan du bare si at du har my vondt i hodet og vil itj drikk nå alkohol pga det;) Syns det e dumt at man ska føl at det e drikkepress.. man kan jo ha det like artig og kos sæ på fæst utn alkohol=) Kos dæ uansett og prøv å ikke tenk så my på, så bli det sikkert kjempe arti!=) Julestemning ja.. Æ va innom MagnorGlassverk og kjøpt nånn fine glass-engla i går.. glæde mæ te 1.desember, for da ska æ bynn å pynt=) Ikke læng igjen heller no..=) btw.. e det nånn av dokker som har sprossa på vinduan? Ka pynte dokker med, eller ka e finast i juletida, stjerna som heng eller adventsstake?=) bare nysgjerrig=) kanskje en smart måte å få tankan på nå anna enn bare å vent på ikm.. dpo perioden e fæl syns æ..
Lillababy Skrevet 4. november 2011 #92 Skrevet 4. november 2011 Hei hei Kosleg med dialekt Alle veit at me prøver. Me er 30, gifta oss i mai og alle rekner med det og spør, og alle som kjenenr meg veit at eg har ønska barn i alle år, mens eg venta på at drømmeprinsen skulle koma. Så me har ikkje lagt skjul på det. Så meinte korti me skulle sei at me var blitt gravide. Så vanskeleg å halda det skjult når alle veit me prøver og venter på å høra at det skjer noko/ føler med oss fordi me mista...Mannen min vil helst ikkje sei noko før første ultralyd. om me blir gravide denne gongen, blir første ultralyd i veke 8, for har time hos gyn 14 des. syns det er så leeenge til. Me har sprosser sist jul pynta eg med adventsstjerne i kjøkkenvinduet ( som er i forlengelsen av stova) og hadde et hejrta med t lys i midt mellom stovevinduet- det synes ikkje utanfrå. men det er kjøkkenvinduet som viser best frå veien. Så hadde eg ei til stjerne i et vindu i andre etasje. Eg syns vel stjerner er finast, og syns ikkje sprossene er i veien for noko... har ein mange vindu kan ein gjerne ha slik sjuarma og. No kom eg faktisk på at me hadde det og, oppe Ja desember er fantastisk! Eg er skikkeleg seint ute med alt i år. Eg pelier å vera ferdig med alle julegaver fleire mnd før, men i år gjenstår masse masse. Skal ha klubb ein dag i desember, og også jenteselskap på bursdagen min i desember, så tenkte gjera masse koseelg juleting utav det. Eg og pynter alltid til 1. des <3 sist år flytta me sammen då. eller me hadde egentlig budd sammen et halvt år, men eg solgte huset, me var ferdig å laga loft og fekk inn flyttelasset slik at alt var heilt kalrt til 1. søndag i advent. Det var kjempekos Tenkte eg skulle byrja å kjøpa inn til julekalender til mannen min i morgon Ja førjul kan hjelpa å halda oss litt opptatt no i dpoland Jaja straks klar for idol, må avkjøla meir julebrus no mens det enno er ok å hella innpå med sukker, hehe Ha ein strålande kveld!!
anna t Skrevet 4. november 2011 #93 Skrevet 4. november 2011 Hei! Kan jeg være med i gjengen deres? Har (haha, holdt på å skrive termin, skikkelig ønsketekning) ikm mandag 14.11. tenker jeg. Dvs, kan egentlig hende det er lørdag 12.11., men pga litt varierende sykluslengde de siste mnd regner jeg mandagen. Ellers er symptomjakten i full gang. Huff, teit at man ikke klarer å la være å tolke alt mulig, jeg vet jo at jeg har symptomer uansett om jeg er gravid eller ikke, så er ikke noe å stole på. Men det er neimen ikke lett å ikke la seg rive med... Sist jeg var gravid drømte jeg forresten at jeg fikk positiv graviditetstest flere ganger uka før ikm, så kan være det er gode tegn dere som drømmer
Lillababy Skrevet 4. november 2011 #94 Skrevet 4. november 2011 Hjerteleg velkommen anna t Då skal me testa samtidig. hugså å skriv deg opp på den linken om når ikm. Ja når helga går mot slutten vil eg vera på utkikk etter festesmerter Så koseleg me har det her inne <3
anna t Skrevet 4. november 2011 #95 Skrevet 4. november 2011 Søndag (uke 45), 13.11: - LilleFie - Lilla80 Mandag, 14.11: - Snupsi87 - Lilla80 - Tessy, prøver på nr 2! - Jente-84- - AnnaT ********** Tirsdag, 15.11: -mucha ********** Onsdag, 16.11: -Silja 81 ********** Torsdag, 17.11: - 2røverdøtre&1røver ********** Fredag, 18.11: - Carma78 -Amedillo ********** Lørdag, 19.11: - ********** Søndag, 20.11: -Spenna -Gutt04_Gutt10 ********************************** <3 Gravid
anna t Skrevet 4. november 2011 #96 Skrevet 4. november 2011 Takk skal du ha. Har lagt meg inn på lista nå. Vi følger liksom hverandre litt vi to, jeg mista jo samtidig med deg i sommer, riktig nok litt kortere på vei da. Og jeg hadde også litt samme følelse som deg før ikm da, bare visste at det var noe på gang. Og da hadde jeg en liten "festeblødning" på syklusdag 19-21 (regner med at det var en hormonell blødning som ga litt sprøe slimhinner pga graviditeten) og jeg har hatt lignende blodspor denne gangen her også, på akkurat de samme dagene. Har egentlig bare hatt 1 ordentlig pp siden da (så dette blir nr 2), og jeg hadde masse "symptomer" sist også, så kan ikke stole på det. Men ingen "festeblødning" da... Aiaiai hvorfor skal det absolutt være så lenge mellom el og ikm?
Lillababy Skrevet 4. november 2011 #97 Skrevet 4. november 2011 Ja det gjer med anna t får håpa dette er vår mnd. Eg og syns denne pp er så spesiell, fordi eg etter å ha hatt to eviglange sykluser på 6 og nesten 7 veker, så har den no komt tilbake til normalen, og ikkje berre det, eggl på samme dato som sist. Veldig stilig syns eg. I kveld kjente eg at eg blei litt lei meg faktisk. Mannen min er ein skikkelig arbeidskar, så han er stadig ute på noko i kjededress- når han ikkje er offshore. Og i dag hadde han vore nedom hos nokon, kor kona hadde spurt om me ikkje snart hadde baby på vei. Så hadde ho og sagt at det blei ikkje baby av at han var ute i kjededressen kvar kveld. Syns det var utruleg stygt sagt. ho som sa det er sjukepleiar, ho burde visst betre. Kanskje me berre ska gjera som ane dahl torp å sei det som det er, då sluttar iallefall folk å snakka ganske brått. Det er andre gongen denne veka at nokon spør han om det ikkje kjem baby snart. Den andre var ein kollega. Og så har me alle på min jobb, og ikkje minst det å omgås 6 gravide venninner. Jammen ikkje enkelt dette her. Håpar så inderleg at me blir gravide no, og at alt går bra!! Berre eit lite hjertesukk her ifrå ein fredagskveld...
snupsi87 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #98 Skrevet 4. november 2011 Hei hei anna t, du e selvfølgelig hjertelig velkommen i gjengen;) Arti å se at vi e blitt så mang!=) Også at vi e fem den 14, trudd æ skull bli alein om å vær spent fram te den dagen æ... Lilla, skjønne godt at det e forventninga og at det e like greit å vær åpen om prøvinga da ja. Tida går forhåpentligvis fort for dæ te den 14.des, ettersom det e så my som skjer med både adventspynting, bursdag og julegavehandling. Det bli spennende=) Takk for tips ang sprossa. Vi kjøpt hus i sommer med sprossa og har fem vindu i stua og to på kjøkkenet. Også har vi feira jul på hytta dæm to siste åran + litt hjæm, så æ har itj helt oversikten over alle stjerna og lysestaka.. så æ må ta fram alt å se snart=) Vil så gjerne pynt litt i hvert vindu;) Æ kom hjæm fra samling (går et deltidsstudie) så æ ska skriv på to oppgava fram te 1.des, så æ bli travelt opptatt me skriving framfor julegaveshopping tenke æ.. men, da får æ tia te å gå da=) Godt å hør at dokker å har erfaring fra drømma.. Så får vi håp det e nå me det.. Æ har aldri vært gravid før, så æ e veldig spent på symptoma og kordan kroppen reagere;) Vi får hold sammen og få tia te å gå fram mot IKM;) Ha ei fortsatt god helg jenta!=)
anna t Skrevet 4. november 2011 #99 Skrevet 4. november 2011 Huff, ja, folk er så tankeløse. Jeg har et litt annet problem, datteren min på 2,5 år går rundt og sier til alle at "mamma har baby i magen", så jeg blir hele tiden konfrontert med spørsmål om det. Skikkelig håpløst, og særlig fordi jeg ikke klarer å riste av meg følelsen både av at jeg skulle ønske jeg var det, og at jeg liksom burde vært det. Hun skjønner jo ikke hva det er hun sier stakkar, og det blir jo naturlig at folk spør da. Tøft av Ane Dahl Torp å snakke så åpent om spontanabortene sine ja. Vi får prøve å ikke tenke for mye på det fremover, og så tenker jeg at vi ikke får snakke for mye om det her inne, så ikke vi stresser alle andre Så at Lille Tordivel er gravid igjen, og hun hadde litt samme følelse som oss, at syklusen endelig føltes normal igjen. Så skal se dette blir vår måned og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå