Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

Tirsdag, 15.11:

- Jente-84-

- Happy87

Onsdag, 16.11:

-

Torsdag, 17.11:

-Tessy

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-Amedillo

Lørdag, 19.11:

-Frk. Håpefull

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid <3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Happy! Er så glad på dine vegne! Det virker som om du har en stor og god sjangse nå ja! Så nå er det bare å krysse fingrene og satse på at alt ordner seg for dere!=) Forstår godt at bryllupet kan vente nå om det blir baby ja=) Vi forlovet oss i okt 2008, men det har skjedd noe spesielt hvert år, slik at det har blitt utsatt.. så tidspunktet for oss er også litt usikkert nå.. vi får bare vente å se=) Gleder meg på dine vegne og håper du snart kan fortelle at spiren sitter=) God helg!=)

Skrevet

Så koselig å titte innom og lese=) Velkommen Happy 87! Håper på at det fine egget du nå bærer på kan høste inn en spire, det hadde vært stas! Og også stas å lese om deg også:)

Ja dere, nå går jeg konstant med sommerfugler i magen siden den kjekke mannen min er hjemme igjen=) lykkerus bare av det vet..hehe Aksjelegging er i full gang, selvom det vel strengt tatt er litt for tidlig, tørrtrening som mannen sier:P

God helg jenter! Er fint at vi er en del unge her inne (selvom alle er like stas å skravle med selvsakt), er jo selv 88 modell:)

Skrevet

En liten oppdatering fra meg...

Hadde mye vondt nederst i magen i går, og tenkte at det kanskje var tegn på EL.. I dag våknet jeg med mye slim og rosa blod.. lurer litt på hva det kan være.. men på en måte så prøver jeg å ikke tenke på det.. det blir hva det blir og jeg kan ikke gjøre så mye hverken fra eller til.. så det er vel bare å vente å se hva som foregår... :/

Skrevet

Jeg har også en del vondt nederst i magen og el slimet syns jeg begynenr å ta seg opp (ikke helt kvalifisert til EL slim ennå, men beg å ligne noe..så har liksompå følelsen at el kommer før forventa, men kan jo være fordi jeg venter så..hehe

Ja snuppsi, er jo ikke så mye vi får gjort, alt er sikkert helt fint=)

Spent, neg el test i dag uansett..hehe

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har mange av symptomene som meg Tessy=) Vi får bare fortsette å prøve, så vil vel tiden vise=)

Skrevet

Hei alle sammen! I dag er eg så glad så glad!!

Var så redd for ein ny mnd med testing kvar dag i 3 veker etter eggl osv osv! Men i helga kjente eg litt i magen og slimet kom, og så tok eg først ein billig test i går kveld som var litt sterkare enn vanlig og så ein ny i dag som var svært lovande og då tok eg ein clear blue og jammen fekk eg smilefjes!!! Heilt fantastisk!! Veit ikkje om det er kroppen som trengte denne tida etter ma i juli for å bli normal igjen, eller om kutt i sukker, fotsoneterapi og bidronninggele har gjort sitt, iallefall så var forrige syklus på 46 dagar og i dag kom smilefjes på dag 16!! Det e rbetre enn nokon gong, før var det dag 18 :) :) :) og morgon sex skal jo vera ekstra bra. Me har hatt ein nydeleg dag så langt :) :) Skal testa på ny i kveld og morgon for å sjå når fjeset forsvinn. Eg er så GLAD!!! Føler eg har ein normal kropp igjen! Hurra!!! Måtte berre dela denne gleden med deko! Då blir ikm mandag 14 for meg då, iallefall om det blir smilefjes i morgon og.

Snupsi: Nokre gongar kjem det litt blod saman med eggl slim- det skal bety at ein er ekstra fruktbar! :) Lykke til!!!

Snupsi

Skrevet

8>♥(¯`°•.¸IKM uke 46¸.•°´¯)♥<8 17:18 20.10.2011

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

Tirsdag, 15.11:

-

Onsdag, 16.11:

-

Torsdag, 17.11:

-Tessy

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-

Lørdag, 19.11:

-

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid <3:

Skrevet

Så utrolig bra at kroppen din fungerer som normalt Lilla!=) Og at EL er tilbake som du håpet på!=) Forstår godt at du er kjempe glad og vil dele dette med oss! Jeg krysser fingrene for at alt ordner seg for deg nå da!=)

Nå er det bare å vente i spenning til 14.nov da!!=)

Oj, men det var bra info Lilla, satser på at det ordner seg for meg å da =)

Jeg blir sikkert litt stille fra tirsdag til fredag, i å med at jeg skal bort på skolesamling. Men ønsker dere alle en spennende uke! Satser på at det er my EL og aksjelegging for tiden!=) Klemmer til dere alle =)

Skrevet

I dag var det positiv EL her i hus også..da hadde magefølelsen min rett da:) men egentlig bare glad for det, for det betyr mindre venting! Regner igrunn med at EL er i morgen (Selvom jeg kjente et lite stikk i hø side av magen til morgnen i dag), på selveste bursdagen min, så da syns jeg jammen jeg fortjener at egget skal bli befrukta og:P hehe

Så bra Lilla80, det er jo veldig gode nyheter og betyr også at vi nå får IKM mest sansynlig samme dag! spenning,spenning...:D Er alltid deilig når man føler kroppen er der den skal være i syklus og form ellers også.

Så bra at morgensex er fint, vi har hatt det i dag men aksjeleggingen stopper ikke der....la inn aksjer på onsdag, torsdag, fredag også så håper vi er godt oppsatt!

Haper dere får en fin kveld jenter, jeg sitter her på tredje og siste nattevakt for denne gang. Gleder meg til i morgen da det bare blir kos med familien!

Skrevet

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

Tirsdag, 15.11:

-

Onsdag, 16.11:

-

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-

Lørdag, 19.11:

-

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid <3:

Skrevet

Hei mine håpefulle:D

Nå er dere i full gang med aksjene siden alle har el denne uken tenker jeg:) Ville bare ønske alle lykke til og håper alle har lagt gullegg denne pp'n! Selv er jeg nesten helt sikker på at jeg ikke har el fordi jeg på nytt ikke har greid å finne den med digital test fra CB.. Blir nok bestilt time til gyn for meg når tr kommer denne pp'n. Jeg er redd jeg har cyster som ikke går vekk så vært greit å sjekke det med UL, samt andre faktorer for infertilitet, slik at jeg kan begynne å slappe av..

En stor knuseklem til alle sammen og LYKKE til <3

Skrevet

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

Tirsdag, 15.11:

-

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-

Lørdag, 19.11:

-

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid <3:

Skrevet

Hei Lillefie!

Eg har hørt at så lenge ein har regelmessig syklus så har ein med all sannsynlegheit eggl også. Venninna mi får ikkje utslag på dei testane, ho har ovre hjå legen som sa det til ho.. Når tester du? Dei seier kvelden er betre enn morgonen, og gjerne både morgon og kveld. Sjølv utan utslag har ein gjerne eggl. Kan vera at stigninga på lh er så brå at det ikkje vert fanga opp av test..... Men flott med gyn time. Det skal eg og ha. Viktig å evt. utelukka ting, minimalisera stress, det er nok positivt i prøvetider! :) Masse lykke til!

Skrevet

Tips til nettside med billige el-tester/gravi-tester: www.babyplan.no :)

Har akkurat bestilt pakke med 18 el tester og 3 gravi-tester som er nok til 3-4 pp'er for 199,- !!

Skrevet

Hei Lilla80 :)

Takk for god trøst, faktisk:) Jeg har også lest at sålenge syklusen er regelmessig så har man som regel el, men vanskelig å tro på når man ikke finner den på test, frem til nå etter det du sa:) Jeg har testet med morgenurin, men har lest at el skjer som regel mellom 16-19 på kvelden (det var iallefall på slutten av dagen). Så kanskje jeg skal lære meg å slappe av litt.. Har litt lett for å ikke tro jeg greier noe.

Masse lykke til der og <3

Skrevet

Jeg har falt ut fra lista her, så jeg skriver meg opp igjen :)

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

Tirsdag, 15.11:

-

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-

Lørdag, 19.11:

-

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid <3:

Skrevet

Ser det er samtaler på gang om el og om testing. Jeg har ikke prøvd å teste. Jeg er bare i pp2, men jeg tenker at hvis det ikke klaffer denne gangen, kommer jeg også til å begynne å teste f.o.m neste pp. Synes det er veldig bra at dere skriver inn hvor man kan få tak i billige tester, og at dere skriver litt om erfaringer dere har :) Etter mine beregninger skal el være rett rundt hjørnet, og jeg merker tendenser til el-slim nå. Har ikke fått murringer i magen enda, men satser på at det kommer snart. Har hatt noe ubehag nederst i magen de siste gangene med el, så da blir det vel slik denne gangen også.

Er redd for å ikke treffe på el siden jeg er såppass ny med det å kjenne kroppen min på denne måten, så jeg prøver å legge inn aksjer hver dag nå en periode. Fikk lagt inn både fredag, lørdag og søndag. Satser på å prøve ikveld og imorgen også, før vi roer ned litt igjen. Ønsker alle masse lykke til med prøvingen, og krysser fingrene for oss alle!! :)

Skrevet

Jeg var med i IKM-uke-42-tråden, men har ikke "meldt meg" her ennå. Er veldig usikker på syklusen foreløpig, siden jeg fikk en blødning ca 14 dg etter dag 1 i forrige pp, og ingen mens på forventet dag. Alle tester er negative(kjemperart hvor gravid man føler seg lell, supertrøtt, vondt i mage, stikkinger, puppe-au etc etc). Sluttet med p-piller for kort tid siden, så det er vel derfor, må stabilisere seg litt....

Skrevet

Hei! Eg er litt bekymra i dag. I går var eggløsning. Men eg hadde eit lite kirurgisk inngrep bak i hovudet, snitta 3 sentimeter og sydde pga ein betent klump. Det vasr utruleg smertefullt, og eg tok to paracet kl. 17, smilefjeset var vekke då eg testa kl. 19 og to nye paracet kl. 23. ER så redd at dette, både paraceten, men også belastningen-psykisk stress- ved inngrepet og smertene etterpå kan ha påvirka befruktninga. Kva trur de andre om det??? Har lest at det kun er ibux som er farlig. Eg forsøkte å unngå å ta paracet og, men det gjorde så forskrekkeleg vondt. ER vondt i dag og, så drittdag på jobb. Tatt paracet to gongar i dag og...

Håpar de andre har det bra!!

Skrevet

Hva er ibux farlig for? Er det noe jeg ikke har fått med meg? God bedring forresten. Høres ikke noe behagelig ut det inngrepet ditt Lilla80.

Skrevet

Du kan ta det med ro med inngrep og smertestillende. Det er helt riktig at ibuprofen (Ibux) ikke må brukes når man planlegger graviditet eller er svanger, dette bl.a fordi ibuprofen forstyrrer eggløsningen. Hvis man trenger smertestillende i denne perioden anbefales det å bruke paracetamol.

Ta det med ro, kroppen er sterkere enn man tror så du har neppe ødelagt noe for deg selv:)

Skrevet

Jeg har falt ut fra lista her, så jeg skriver meg opp igjen :)

Søndag (uke 45), 13.11:

- LilleFie

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

Tirsdag, 15.11:

-mucha

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

-

Lørdag, 19.11:

-

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

<3 Gravid

Skrevet

Jeg var btw. Ibuxjunkie frem til forrige pp.. Brukte det mot tr-smerter fordi det er det eneste som funker mot smertene mine, men har lest mange studier på Ibuxbruk og har bestemt meg for å heller pine meg igjennom smertene enn å ta Ibux. Det kan f.eks være Ibux som er grunnen til at jeg ikke blir gravid så eliminerer ut farene:)

Skrevet

Oki, da lærte jeg jammen noe nytt idag. Jeg har tatt ibux i to-tre dager nå pga sykdom, men da skal jeg slutte med det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...