Anonymor Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fødte min datter 16 dager over termin sist gang og er nå like før fødsel nr 2. Kan jeg forvente meg å gå overtidig denne gang å? Eller ? Jeg ble da hinneløst ved 14 dag over termin og satt igang på 16 dag over termin. Hun kom altså den 16 dagen. Nå er jeg meget spent på om det er "noen sjangs" for at jeg går i gang av meg selv eller.... Jeg skjønner at slikt er forskjellig fra kvinne til kvinne, bare lurer på om det finnes noen med erfaring her som vil dele den med meg :-)
2 Mini oss Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg vet bare at med første så fikk jeg 10 dager før, og nå med andre sitter jeg her fortsatt 6 dager over termin
septemberpiken Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har ingen erfaring - ennå... men jordmor på sykehuset sa at fødselen ikke nødvendigvis starter tidligere andre gang, men at man oftere starter av seg selv og at det går fortere når man først er i gang. Jeg ble igangsatt 13 dager over termin sist (ved at de tok vannet), og jenta ble født samme dag. Jeg tar gjerne fødsel litt nærmere termindatoen denne gang...
siljesnupp med minisnupper Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 fødte førstemann 4 dager på ovetid og her sitter jeg nå 4 dager på ovetid IGJEN og det virker ikke akkurat som om babyen har tenkt seg ut med det første:) så er nok veldig forskjellig ja. hadde håpa å ikke gå over denne gangen men virker som den lille i magen er like bedagelig som storebroren og koser seg så lenge som mulig der inne:)
Kamillamor Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg fikk førstemann 13 dager over termin, hun kom av seg selv ble ikke satt igang...2gangen ventet jeg tvillinger og de kom 3uker før termin, så kan ikke akkurat sammenligne det heller for tvillinger pleier å komme en stund før...nå venter jeg en jente om 11 dager, men merker ikke noe spes..eneste er att slimproppen har gått, og det gjorde den ikke med noen av de andre, så skal bli spennende å se når hun kommer Lykke til når det er din tur
Gutt, jente og ? Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Sniker litt, men hører til 2 trimester. Jeg fødte sønnen min 8 dager før termin, datteren min kom 6 dager OVER termin. Tror ingen ganger er lik. Selv om du gikk så mye over sist, betyr det ikke at det vil skje denne gangen. Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå