Gå til innhold

blir brystene enda større???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått opp ca 2 strl nå når jeg er gravid- er 5 mnd på vei. men det jeg lurer på er om de blir enda større? begynner å få litt svaaake antydninger til strekkmerker på de nå:( er det vanlig at de blir mye større når en får melk i de?

eller har jeg vokst "min del!- det jeg skal :P ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de vokser nok litt mer tror jeg.

Skrevet

mine vokste ikke noe mer enn de første mnd i svangerskapet. er det vanlig at de blir såå mye større da??

Skrevet

Puppene blir på sitt største når du begynner å produsere melk etter fødselen. Om du får normal melkeproduksjon så blir de mye større enn før fødsel hvertfall.. Her er mine to svære globuskuler om det går 5-6 timer mellom ammingene..

Skrevet

usj. er det noe jeg kan gjøre for å forhindre strekkmerker på brystene da?

Skrevet

Jeg vokste en størrelse under graviditeten. Da melkeproduksjonen startet 3-4 dager etter fødsel kom det en størrelse til. Puppene føltes steinharde og sto rett fram med litt sig. Har små pupper i utgangspunktet og jeg syntes de ble megatunge og kom i veien.

Og det ble noen få strekkmerker etter fødselen men ingen i graviditeten.

Du kan ikke forvente at det er over nei..

Skrevet

jeg vokste ikke så mye fra gravid til ammeperioden. de ble egentlig bare hardere- ikke så mye større..

Skrevet

vokste heller ikkje så mykje. men blei veldig harde.

Skrevet

mine bryst blei berre fastere. ikkje så mye større nei:) det går nok fint. smør deg med gode kremer:)

Skrevet

mine ble digre som ballonger! og fulle av strekkmerker! hater de nå

Skrevet

Mine vokste ikke så mye under svangerskapet bare ca. 1 str.. Men jeg gikk opp 2 str rett etter fødsel. Så ut som Dolly.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg har i utg pkt ganske små pupper, og de vokste lite mens jeg var gravid. Gikk knapt opp en cup. Når jeg fikk melk ble de litt større, kanskje en cup større enn de var før?

Junior er nå 3 mnd og jeg har mer enn nok melk, men fortsatt ikke særlig merkbart større pupper.

Skrevet

usj. hater at brystene mine vokser. eller hater egentlig bare strekkmerkene som kommer med dette!! finns det virkelig INGENTING som hjelper??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...