Gå til innhold

One night stand og seriøst forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt en ons for så å bli kjæreste med vedkommende etterpå? Hvor lenge varte forholdet i tilfellet? Erfaringer noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Var på fylla, ble med fyr hjem, klina og rota. Jeg sa vi kanskje ikke burde la det gå så langt, han lo og sa jeg ikke trengte å være redd for at han ikke skulle ringe meg hvis jeg lå med han, for det kom han definitivt til å gjøre. Jeg var full og kåt, var med på moroa, og dagen etter var det første han sa da han våkna: "ååå, jeg trodde det bare var en drøm, men så er du her på ordentlig! Jippi!" He he..

Den neste dagen var det mye sex, kos og snakking, og han ville jeg skulle sove over igjen. Endte med at jeg dro hjem, men han ringte meg neste dag, og vi ble sittende i tlf hele kvelden.

Sånn gikk tiden, og vi ble sammen :)

Nå skal det sies at vi hadde prata såvidt på fester et par ganger tidligere (felles venner), og at han hadde vært intr. i meg lenge, fant jeg ut..

Enden på visa var at han ba meg om å flytte sammen med han, men hadde innen da funnet ut han var egentlig en av de største drittsekkene jeg noensinne hadde møtt.

Ble litt rotete, det her, men vi var altså sammen i 7-8 måneder før jeg dumpa han. Kjærester etter ONS er altså fullt mulig. Vet om flere som har fått det til å funke :)

Skrevet

Æsj, har ikke ONS. Det er ekkelt.

Skrevet

Jeg hadde ONS med min nåværende samboer, og far til mine barn. Vi begynte å date bare uken etter ONS, og her,snart 5 år etter, sitter vi med hus,snart 2 barn,og stasjonsvogn, og elsker hverandre høyere og høyere for hver dag :) Så det er fullt mulig! Glad jeg svarte på smsen han sendte meg, uken etter...

Skrevet

Ikke jeg , men en venninne av meg, de har vært sammen i 10 år, så det er fullt mulig.

Skrevet

Hadde ONS med en arbeidskollega. Skulle ikke være noe mer, og rotet til og fra på fylla i 2 år. Bestemte oss da for å prøve å ha et forhold.

Det er snart 9 år siden og 3 barn siden:-)

Skrevet

ONS vår ble litt langvarig. Har vært et par i ti år nå.

Skrevet

Jupp, vi er gift i dag:) har faktisk vært sammen i åtte år nå. Tiden flyr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...