Gå til innhold

Fikk en morsom reaksjon fra 4 åringen min i dag, når han spurte om hvordan babyen kom ut i fra magen.


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

William: Mamma, hvordan kom babyen ut av magen din?

 

Jeg: Han kom ut av tissen min

 

William ser på meg med store øyne, tenker seg om i et par sek og bryter ut i latter og sier: Nei, mamma nå tuller du fælt ,han kom jo ut fra magen din! Også ler han enda mer og går .

 

He he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe..... herlig :)

 

Han synes nok at mammaen hans er veldig tullete som sier at babyen kommer ut av tissen.... for det er jo egentlig ikke logisk i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

 

Jeg fortalte min 5årige datter hvordan hun ble til.

Hun snakket veldig mye om dette med baby i magen. Jeg tenkte det var for tidlig å si noe konkret. Så jeg sa bare pappa plantet et frø i magen til mamma. Hun spurte ikke direkte hvordan han gjorde det, men var fortsatt mange spørsmål. Til slutt sa jeg det bare slik det var: pappa tar tissen sin inn i tissen til mamma.

Var usikker på reaksjonen hennes, men hun lo så hun falt i gulvet. hehe..

Advarte barnehagen, men de har ikke hørt noe og hun har heller ikke snakket noe særlig mer om det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

 

Jeg fortalte min 5årige datter hvordan hun ble til.

Hun snakket veldig mye om dette med baby i magen. Jeg tenkte det var for tidlig å si noe konkret. Så jeg sa bare pappa plantet et frø i magen til mamma. Hun spurte ikke direkte hvordan han gjorde det, men var fortsatt mange spørsmål. Til slutt sa jeg det bare slik det var: pappa tar tissen sin inn i tissen til mamma.

Var usikker på reaksjonen hennes, men hun lo så hun falt i gulvet. hehe..

Advarte barnehagen, men de har ikke hørt noe og hun har heller ikke snakket noe særlig mer om det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha :)

 

De stiller utrolig mange spørsmål i den alderen og de blir nok veldig overrasket over svaret de får noen ganger.

 

De er så søte når de får sånne reaksjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...