Gå til innhold

Str. på Canada Goose jakke? S eller M? Skal bestille på nettet..


Indigo 08-10-13

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal bestille meg ei Canada Goose jakke på nett, Trillium Parka. Har prøvd min mors jakke i str. M, men synes den er litt stor. Lurte på om jeg skulle gamle på en i str. S. Selv er jeg en S/M, (59kg og 170cm høy). Noen av dere som har ei Canada Goose jakke? Hvordan er de i størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men de jakkene der er ikke ekte, så er umulig å svare på hvordan de er i str. i forhold til ekte jakker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG jakker er veldig normale i størrelsen, så dersom du har prøvd en i M selv, så vet du jo om du er komfortabel med den eller ikke. Jeg foretrekker selv at jakkene er litt store fremfor akkurat passe, slik at jeg evt kan få en tykkere genser under (og det kan det hende du får brukt for, for den jakken du linket til er garantert fake. Fordi den er fake er det også vanskelig å vite ang str).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, takk for svar!

 

Hvordan ser dere at jakkene er fake ut fra den hjemmesiden? Er det prisen som får dere til å fatte mistanke?? Jeg vil selvfølgelig ikke ha fake jakke!!

 

Noen som har link til hjemmeside hvor man får bestilt EKTE jakker? Tenker at det garantert er billigere å bestille fra Canada, enn kjøpe i butikk i Norge..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker m til vanlig, men tok faktisk L. Synes det var litt smal rundt hoftene. Nå har jeg litt hofter da, men ganske så normale tror jeg. M gikk helt fint, men synes ikke de er fine når de sitter litt trangt. Det er jo store gode kose jakker. Kjøpte min i butikk i Norge, så vet ikke noe om str fra nettet. Jeg så på bestilling fra nett, men med 25% i toll og avgifter blir det fort like dyrt. Tenkte det var godt å ha en butikk å gå til dersom noe skulle bli ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt small hvis jeg var deg. jeg har xs men er 10 cm kortere enn deg da :P

 

Men kjøp en ekte når du først skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...