sober Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk ømme bryster å følte at noe var unormalt for en uke siden. jeg regnet feil og trodde jeg skulle ha mens sist mandag så på fredag begynte jeg å teste...svar: SVAK RØD STREK, jeg ble usikker og tok en til senere på dagen, svak igjen. dagen etter tok jeg en til, svak den å. søndagen testet jeg morgenurin, svak men tydleig den også. jeg gikk til legen på mandagen, men hadde ikke urinbeger å klarte ikke holde blæra helt til jeg kom til legen så tisset bare en dl eller noe hos legen. den var negativ. jeg kjente at noe ikke stemte helt og klarte ikke slå meg til ro med det, skulle hatt menesn i går og ikke dukket opp så jeg tok en til i kveld: GRAVID 2-3 uker med cb. Hva skjer? kan den hos legen være feil?
Babysyk85 Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jegh ar hørt at cb sine digitale ikke er så sensitive, så når de blir positive så er man gravid! Tror jeg drister meg til å si GRATULERER jeg ;-) Veldig rart at den hos legen ble negativ. Hadde du drukket mye før du skulle dit, sånn at urinen var veldig utvannet. Syns også det var rart at ikke legen sa at du fortsatt kunne være gravid siden du ikke brukte morgenurin. Hva sa de på legekontoret? Håper virkelig du er gravid!!!
sober Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 jeg tisset som sagt veldig lite på legekontoret. snakket ikke med legen, bare fikk en kopp i skranken. etter de hadde tett testen gikk jeg for å høre å da sa hun bare "den er nagatviv". så sa jeg det at jeg hadde testet svakt positivt på 4 i helgen å da ba hun meg komme tilbake om en til to uker. syntes det var kjempe rart egentlig å ble litt irritert. jeg føler på kroppen at det er noe.... var ikke noe planlagt graviditet, men veldig koselig hvis det stemmer =)
Babysyk85 Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Du kan jo ringe i morgen og høre. Eller som hun andre sider, trappe opp der med dagens test og kreve blodprøve. Det er ikke sikkert de går med på det, kanskje de sier at den fra idag er bekreftende nok. Håper det ordner seg ihvertfall!
sober Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 Veldig frustrerende hvertfall! Men den jeg tok i dag sto det jo klart GRAVID 2-3 uker. trodde de var så godt som sikre jeg. de kan vel ikke vise det hvis ikke jeg har de hormonene i kroppen? blir gal altså hehe
Marianne_87+2små Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Da jeg var gravid med førstemann slo ikke testen ut hos legen, enda jeg hadde fått positiv test hjemme. Jeg var gravid og legen sa i etterkant at clearblue testene viser enda tidligere graviditet enn de "billigtestene" de bruker på legekontorene.... Så jeg tipper du er gravid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå