Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg må si at jeg begynner å bli skikkelig babysjuk igjen! Har to barn på 4 og 6 år, rekkehus med to soverom ( passerigrunn svært godt for vårt behov nå). Mannen min er ikke like gira som meg, men det er ok for han. Han mener det er kjekt nå som barna har blitt litt større, men sier også at det er koselig med barn så det går greit for han hvis jeg vil... Så er det logistikk i hverdagen ; hente levere lekser trening etc i tillegg til dette huset vårt da. WHAT TO DO? Erfaringer eller meninger mottas med stoooor takk :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Vi har 3 og synes det er stas! Kunne godt tenkt meg både en og to til (sånn i en perfekt verden der jeg ikke måtte jobbe 100 % for å forsørge de 3 vi har.. ) De to største deler rom, og det går kjempefint, De er verdens beste venner og koser seg med å ha selskap om kvelden... Dere må neste tenke om det er et stort savn, og om det er det dere virkelig vil. Ha også i bakhodet at det slettes ikke er sikkert at det kommer et funksjonsfriskt barn til...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Her kommer vi ikke til å få mer enn ett barn, da vi har fått en utrolig krevende gutt som krever sin mamma med hud og hår. Jeg har blitt sykemeldt med depresjon, og min snille ektemann hjelper meg å hanskes med vår elskede lille sønn. Misunner dere som får så enkle unger at dere kan få både to og fire barn. Ja, jeg er bitter, men jeg vil bevare ekteskap og ha nok energi til gutten vår
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Gutten deres har vel sikkert en diagnose da skjønner jeg. Svigerinnen og svogeren min har et hjerneskadet barn som krever en god del ekstra. De fikk allikevel nr 2 da eldste var 4, og nr 3 to år etter det igjen:) Skal krysse fingrene for at gutten deres blir lettere å handskes med med tiden. Vi fikk nr tre for 3 uker siden, og stortrives med tilværelsen;) Søsknene er 7 og 3 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 21:47 her. Ja, han fikk CP pga oksygenmangel under fødselen. Elsker ham over alt på jord, men det er veldig bittert.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Vi har tre barn, det er helt perfekt! De er 3 mnd, 3 og 6 år gamle. Fantastisk tid, men det blir ikkemye alenetid på far og mor ;-) heldigvis besteforeldre i nærheten da som stiller opp. Det er gull verdt!! Vi har et soverom til hver men det er vel ikke et mest ;-) Lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå