Gå til innhold

Julebord..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min jobber i et selskap som arrangerer julebord i en by langt unna, vi har vært med to ganger, men i år har jeg ikke noe særlig lyst, gravid som jeg er.. Jeg er litt skeptisk til at han skal reise alene, selv om jeg stoler på ham, så er det jo lett å bli fristet når kvinnelige kollegaer har dollet seg opp og alkoholen bruser i årene.. Liker ikke å tenke sånn, og skylder litt på hormonene for jeg er normalt veldig lite sjalu av meg! I tillegg går jo en hel helg til reise og opphold, og siden han bare er hjemme i fire uker, så syns jeg det er trist om han velger å dra(selv om jeg ikke gir uttrykk for annet en at det er helt greit, og noe han selv må velge)

 

Hadde det vært greit for deg om mannen din reiste 100 mil for å dra på julebord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde vært helt greit. Det er julebord 1 gang i året, så jeg hadde sagt GOD TUR OG KOS DEG :)

 

Om du ikke stoler på mannen din... så har dere større problemer enn om han skal gå på julebort eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler jo på ham, han er borte halve året, så jeg er nesten nødt til å stole på ham.. Men dette er en litt annen setting enn når de er ombord, og selv om jeg ikke tror han kommer til å gjøre noe galt, så sitter jeg her som en hvalross med gravidmagen min, og føler meg fæææl, mens hans kvinnelige kollegaer svinser rundt i julebordsantrekk og ser lekre ut..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du..at mange menn sier at noe av det vakreste de vet, er nettopp gravide kvinner. Og jeg er sikker på at din mann er stolt av deg, uansett hvordan du ser ut og føler deg..Han setter ikke det å bli far til side for et sidesprang på julebord. Utroskap kan jo når som helst skje, like gjerne når han er borte til vanlig. Så om du stoler på han da, så bør du gjøre det nå. La han dra, og skriv det opp på din kred liste...så kan du finne på noe annet en annen helg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det. Er ikke spesielt sjalu jeg heller, men julebord er jo sånt man advarer mot. Også trist å tape masse tid og penger, når dere ikke har mye tid sammen.

Hadde han blitt sur om du sa du ville hatt han hjemme da? Og du kan jo bli med og heller gå på hotellet om du blir sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, så tviler jeg på at han kommer til å dra uten meg, og han hadde nok ikke blitt sur om jeg sa at jeg helst vil at han skal bli hjemme. Jeg syns flyreiser når jeg er gravid er slitsomme, så jeg blir ikke med uansett. Dessuten kjedelig å dra på julebord når man ikke kan nyte drikke, og føle seg pen i en ny kjole, ikke som en strandet hval i et telt.. ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han syns jeg er vakker som gravid, og egentlig vet jeg helt sikkert at han ikke kommer til å være utro.. Men 100% kan man jo aldri være, han ville jo hatt muligheten og jeg ville aldri fått vite om det siden jeg ikke kjenner noen av kollegaene hans.. Jeg har allerede sagt at han gjerne må dra alene, men har ikke fått svar på det enda (han er på jobb nå), så dette er jo egentlig bare en tenkt situasjon.. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...