VenterPåNoeGodt Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke om dette er noe "problem" akkurat ,men... man lurer jo og bekymrer seg jo uansett;-) Jeg har i dette svangerskapet (er nå straks 39 uker) kun drømt om babyen 1 -en - gang, og det er flere mnd siden. Da var det en slik klassisk drøm om at jeg hadde født for flere uker siden og glemt å gi den mat. Men har altså siden det ikke drømt om babyen en eneste gang! Det synes jeg jo er meget rart, siden det forestående opptar meg jo omtrent døgnet rundt i våken tilstand???!! Ved forrige svangerskap drømte jeg om babyen omtrent hele tiden.... Sånn halvveis blir jeg bekymret for at kroppen min forsøker å fortelle meg at noe er galt...:-( (ja, vet at det er en pessimistisk innstilling...)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har ikke drømt en eneste positiv drøm om babyen som jeg kan komme på i løpet av svangerskapet... De gangene jeg kan komme på at jeg har drømt om han har han: 1. Enten hatt horn i panna når han blir født 2. Sett ut som E.T 3. Hatt fødselsmerke i hele ansiktet...! Det er ingenting som tilsier at det skal være noe galt med barnet i magen min, så jeg prøver å overse drømmene! Vi får nok bare satse på at det går bra denne gangen også ;-)
Ms.Smith Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Har hatt endel drømmer, men det er som regel syke drømmer her også Drømte at faren var skotte og at jeg derfor måtte kalle babyen Sir Brightham! (Det skal sies at jeg venter jente med en helt norsk mann....). Drømmer ellers drømmer om totalt smertefrie fødsler som er over på et par minutter, og håper virkelig jeg er sanndrømt der
VenterPåNoeGodt Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er liksom desse syke rare drømmene jeg forventer å ha da... Men neida, ikke noe om den kommende babyen i det hele tatt!!! Noe som jeg synes er rart...
VenterPåNoeGodt Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 ...men morsomme drømmer dere har hatt da;-) utrolig hva hjernen kan bedrive når den er i fri flyt!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, fikk meg en god latter når jeg leste hva dere hadde drømt! :-) Her drømte jeg en gang om babyen, da fikk jeg faktisk panikk fordi fødselen var igang, våknet og var temmelig lettet for at så ikke var tilfelle. Og det er det eneste jeg har drømt.
babytilhøsten Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har drømt at babyen har kommet ut på natta, at jeg har lagt henne på brystet mitt og sovet med henne også har jeg stappet henne inn igjen på morningen så ikke kjæresten min skal se det. Drømmen er så virkelig også, hun ligger der med navelstrengen og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå