Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Googler litt rundt, og er helt målløs over noe av det jeg finner. En mamma med totalt paranoia som har blitt fratatt datteren sin, og fyy fader som hun er på viddene. Her blir datteren kidnappet Og så mammaen som forteller om regeringen som avlytter, stråler folk osv.. Og litt forskjellig http://kristinbrataas.ning.com/forum/topic/show?id=1998500%3ATopic%3A742 Er helt i sjokk!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Både Bianca og hun Kristin er, beklager å si det, noe forstyrrete mennesker.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Den dama er ikke frisk. Jeg har sett mye fra henne, og syns egentlig bare synd på henne...... Tragisk å holde på som hun gjør(KB). Men ser ikke hva dette har med kritikk av barnevernet å gjøre. De har jo gjort det rette overfor barna. Til og med strømleverandøren er jo farlig i hennes øyne og ører........
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Litt dum overskrift! Jeg mener at mammaen kritiserer barnevernet! Det er helt klart at barnevernet har gjort en riktig beslutning ved å ta datteren fra hjemmet! Mammaen er jo fullstendig paranoid!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Hærregud.. Er glad for at jenta ble tatt fra henne. Hun er jo veldig syk.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Mye av det Binaca sier, høres en del veldig merkelig ut. Få ting henger ensten ikke på en grein. Datteren ser dopa ut, datteren smile falskt, datteren blir tvunget til å smile....Og var det ikke noe med strømleverandøren? jajajaja.... Halve Norge må jo være korupte:S neineinei....!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Hun Bianca skrev til og med en plass at de foreldrene som får barna sine tilbake fra barnevernet er korrupte.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Merkelig at hun vil ha datteren tilbake da, om det gjør henne korrupt selv Guuuri snakk om noia! Regeringen forgifter hunden hennes i samarbeid med dyrlegen!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Her i fylket står bv selv frem i lokalavisen å inrømmer at bv tjenesten er så dårlig at de kan vente seg rettslige krav fra forsømte barn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #12 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har i tankene å gå til sak mot kommune og barnevern her for forsømmelse av tjenesten. MEN det er pga for dårlig hjelp når vi har trengt det. Barnevernet har for liten makt, og har for få midler til å hjelpe. Det eneste som nytter er å gå til sak, for å få lovendringene som trengs. For at staten skal se manglene i lovverket. En går jo ikke til sak mot personer som jobber i det aktuelle barnevern, men mot institusjonen barnevern generelt. Disse stakkars kvinnene i linkene til HI, vet ikke sitt eget beste. En må bare syns synd på dem.......
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #13 Skrevet 18. oktober 2011 hæ??? jeg skjønte ingenting av disse videoene jeg! bare eg barn som hylte, blir kvalm:((stakkars, er barnet det er synd på. ikke bv eller mor.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #14 Skrevet 18. oktober 2011 Herregud... stakkars barn! Der blir hun fortalt at de kommer for å kidnappe henne og kommer til å bryte seg inn. Så skjer det. Mora sitter der og lager traumer på henne. Og så legger mora ut klippene på internett? Jeg maktet kun se det første. Fæle greier. Jeg håper virkelig det er håp for jenta i fremtiden. Jeg har allverdens medfølelse for henne!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #15 Skrevet 18. oktober 2011 Synd på kvinnene, men aller mest de stakkars barna! Har hørt på et par av de samtalene Bianca har med datteren sin, og som hun snakker til det stakkars barnet. Hun tar jo bort all tillit datteren har til ALLE rundt seg ved å fortelle at barnevernet doper henne, avlytter samtalene deres og misbruker henne. Datteren får høre at politi og barnevern samarbeider, og ikke er til å stole på...I dette tilfellet synes jeg barnet skulle vært skånet fra sin egen mor...totalt!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #16 Skrevet 18. oktober 2011 Ja datteren hadde jo ikke hatt denne grusomme opplevelsen om moren bare kunne innse at slaget var tapt når faktisk politiet står på døra. Moren sitter bare i telefonen mens datteren er livredd fordi mammaen sier at hun skal bli kidnappet. Stakkars lita
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #17 Skrevet 18. oktober 2011 Mora er super paranoid og helt på jordet med stort sett alt av tanker. MEN på Facebook der er a???? Kanskje like greit at hun ikke har omsorgen for det barnet, og hun burde kanskje tenke på at den shæferhunden mest sannsynlig er gammel og full i kreft stakkars. Ikke bestrålt av staten.. Snakk om å være på ikke bare jordet men feil jordet og.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #18 Skrevet 18. oktober 2011 Ikke helt i vater denne dama heller http://www.youtube.com/watch?v=6tFOX9d2v14
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #19 Skrevet 18. oktober 2011 Off.. vi har en felles venn på fb også. Sånn kokofolk det der. Opptatt av alt overnaturlig, healing, aliens og spøkelser.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #20 Skrevet 18. oktober 2011 Hun tror barnevernet har solgt dattera til doplangere for å tjene penger på henne. Litt mer enn litt paranoid hun her altså. Hun trenger jo hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #21 Skrevet 18. oktober 2011 å herrejemini! Konspirasjonsteoretikere er verdens mest spinnville! Bikkja klein pga stråling gjennom tlf og data som telenor er med på?! Jenta neddopet? Mangler bare en alien eller to nå, så har vi jaggu en real hollywoodfilm! Kvinnemennesket er jo forstyrret i sinnet, hun KAN IKKE ha et barn i sitt ansvar! Den dagen hun får beina på bakken og alle demonene vekk fra hjernebarken, da kan man snakke om gjenforening. Men ikke fader om jeg hadde etterlatt barnet mitt i hendene på en så schizofren person.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #22 Skrevet 18. oktober 2011 Har også felles venn med henne, som er slik du ovenfor beskriver Fornavn på L ...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #23 Skrevet 18. oktober 2011 Synes det er trasig at alt dette skal ligge ute på nett, hun er jo veldig syk og trenger hjelp. Men dette vil hun trolig aldri få, iallefall ikke den hjelpen hun trenger. Men denne lille jenta må da være tenåring nå? Tro hvordan hun har det når det florerer med videoer av henne og moren? Fremtiden hennes er absolutt ikke ødelagt, men at alt dette er på nett kan godt gjøre ting vanskelig (
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #24 Skrevet 18. oktober 2011 Litt over normalt ko-ko denne dama. Bare etter det jeg har sett nå, forstår jeg barnevernets sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå