Gå til innhold

Ang betalingsanmerkninger....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tar noen dager før de blir slettet, men du må bare følge med selv at anm. blir slettet (det kan du sjekke ved å ta en telefon til namsmannen. jeg gjorde det bare for å dobbeltsjekke og da hadde jeg en anm. fra 2010 som ikke var blitt slettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det hos meg..

Fikk ikke lån til hus, fordi jeg akkurat hadde fått anmerkning fra lånekassen (visste det ikke selv da jeg søkte huslån).

 

Hadde ubetalt studielån på 110 000, men var bare 20-30 000 som var misligholdt. Fikk tilbud om å bare betale det som var misligholdt, og fortsette å betale vanlig på resten av lånet, så skulle de fjerne anmerkning. Jeg ville bare bli ferdig med det, så betalte hele lånet, og fikk innvilga lån til hus ca 1 uke etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott...! :) Er ikke jeg som har den, men mannen min som fikk den for noen år tilbake pga noe tull, og har betalt sakte tilbake. Fått betalt siste rest i dag, også skal vi kjøpe oss hus, så det var godt å høre. :) Heldigvis har han lært, så blir ikke å skje igjen med det første akkurat....! ;) At man må sjekke det selv fant vi også ut, da han hadde en som lå der som ble betalt med en gang han hadde fått anmerkningen i 2009, som ikke var fjernet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...