Gå til innhold

Celleforandringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått påpekt lavgradige celleforandringer, og må tilbake for sjekk om 6 mnd. Jeg skjønner at dette ikke er farlig, men noen som vet om det er noe en bør være forsiktig med, for at dette ikke skal utvikle seg videre. Hva med p-piller, burde man fortsette eller ikke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyppig bytte av sexualpartner bør unngås.

P-piller er jeg usikker på, spørr legen når du er på kontroll.

Skrevet

Takk, ingen fare for hyppig bytte av sexualparter her i gården hvertfall.

Skrevet

Er det pga faren for kreft, hadde jeg kuttet ut hormonpreparater ihvertfall. Har akkurat en i fam som har fått kreft som de med sikkerhet kan si at skyldes langvarig bruk av hormonpreparater.

Skrevet

Jeg har hatt dette i flere år. Det må sjekkes opp og følges med, men utover det lever jeg helt normalt.

Du kan høre med legen din om de p-pillene du bruker er ok.

Skrevet

Okei, tusen takk. Har bestilt legetime for å se litt mer på det. Kunne tenkt meg å ikke gått på p-piller i det hele tatt, men gubben nekter...

Skrevet

? Hva. Nekter han deg å slutte med p-piller?

Han kan ikke bestemme at du skal dytte i deg hormoner. Si at det før han gjøre selv.

Vil han ikke ditt beste så er han ikke noe å samle på.

Kanskje han kan kutte strengen?

Skrevet

Jeg vet, han setter seg helt på bakbena. Synes det er veldig urettferdig av han, men han sier han ikke takler å bruke kondom. Vil ikke han skal kutte strengen heller da jeg har ett bittelite håp om få ett barn til......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...