Gå til innhold

Nå syns jeg nav roter LITT.... noen som har peil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

søkte på barnetilsyn, og enda ikke fått svar... men ei jeg kjenner søkte 1-2 uker ETTER meg, samtidig med dagpenger, og fått det innvilga... hvordan skal det ha seg??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da tar du en telefon og hører.. dere er i samme kommune eller?? Skal være èn kø inn på alle søknader så så sant begge søknadene var komplette, alle vedlegg var levert osv. skal din også være behandlet når hennes er det.. om hun ikke har fått noe hastesak da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt å snakka med dem, og det var ikke noe som var hastesaker...alle sammen var i samme båt, så alle ble behandlet likt.

 

Hvis hun har fått hastesak, så vil jeg å ha det, jeg har nemlig 150 kr i lommeboka, minus på konto pga alt det her surret deres.... og det sa jeg til de også, men de kunne ikke gjøre noe med det. var bare å håpe på at det ble behandlet snart da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hastesaker er litt ulikt gradert også....

 

NAV er bare surrehuer uansett. Jeg er drittlei av å måtte ha med dem å gjøre, men kan ikke gjøre noe med situasjonen annet enn å prøve å være lurere enn dem....... Lese lover er et godt triks her ;)

 

NB! De DRITER i hva du har i lommeboken, eller i regningsbunken...... Det avgjør ikke hvor hastig det er i deres øyne, uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkte i juli,3 mnd saksbeh.tid-ikke hørt noe enda!Meen-NAV er da ikke ansvarlige de vel??Du har selv valgt å få barn,man bør vel bare vær takknemmelig for den hjelp og støtte vi faktisk er utrolig heldige å får!

 

Kanskje du bør klare deg selv heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...