Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Kollegaen min lukter regelrett oppkast og sur oppvaskklut. Tror det er klærne hennes. Jeg blir helt uvel når hun er i nærheten og det er hun som regel. Hun ser ren og pen ut, men det lukter så jævlig. Jeg er gravid og litt ekstra følsom for slikt, men det er uutholdelig, det var sånn før jeg ble gravid også. Hvordan kan man si fra om sånt på en ok måte? Bør jeg gjøre det selv, eller be personalavdelingen ta en snakk med henne. Vet at flere andre snakker om det samme.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Dytt... virkelig ingen som har noen innspill?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Ville nok tatt en prat med personalavd jeg, ikke for det jeg er feig og ikke tør å si noe men fordi jeg ikke er noe god på ordlegge meg på sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Har hun alltid luktet sånt, eller har du merket det først etter å ha blitt gravid? Hvis det er det siste, kan det hende at hun egentlig ikke har sånn kroppslukt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Jo, det har alltid vært sånn, og det er andre enn meg også som reagerer. Det tiskes og hviskes om det, men aldri noe direkte til henne. Jeg får vondt av henne også for kanskje hun ikke er klar over det selv...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Er det ingen av kollegaene dine som er litt sånn rett på sak? Som kan si litt tilfeldig en dag: "Du, har de klærne dine vært litt fuktige når du la dem i skapet? Det lukter litt sånn av dem. Kjenner du det selv?" eller noe sånt? På en seriøs måte. (Det er noen som kan si sånt uten at folk tar seg nær av det, og som ikke får det til å høres ekkelt ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå