Gå til innhold

barnebursdag. forventer dere at...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...det blir servert mat til barna? (pølser, pizza eller annet enkelt)

det er 6-års bursdag og det står aldri noe på invitasjonene..

skal barnet spise før hun kommer?

Jeg sendte min 6 åring i burdag nå uten å spise..jeg vil tro de får noe å spise...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får som regel pølser eller pizza. ellers så overlever de en dag uten.

Skrevet

Ehhh, ja!! Det hadde jeg tatt som helt selvsagt!

 

 

"Vi inviterer Doffen til Gustavs 6 årsdag, ta med gave og husk å være mett når du kommer???! Hmm

Skrevet

Ja, jeg forventer at de får servert noe mat, ikke bare kaker.

Skrevet

Det er vanlig å servere noe mat før kakene.

Skrevet

Det er vanlig at man serverer mat i bursdag.

Vi sørger alltid for at vi ikke er skrubbsultne når vi skal bort uansett situasjon. Det kan jo tenkes at det tar litt tid før det kommer mat på bordet.

Skrevet

Ja, jeg forventer at de blir servert noe varmmat først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...