Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 ...det blir servert mat til barna? (pølser, pizza eller annet enkelt) det er 6-års bursdag og det står aldri noe på invitasjonene.. skal barnet spise før hun kommer? Jeg sendte min 6 åring i burdag nå uten å spise..jeg vil tro de får noe å spise...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 De får som regel pølser eller pizza. ellers så overlever de en dag uten.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Ehhh, ja!! Det hadde jeg tatt som helt selvsagt! "Vi inviterer Doffen til Gustavs 6 årsdag, ta med gave og husk å være mett når du kommer???! Hmm
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, jeg forventer at de får servert noe mat, ikke bare kaker.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Det er vanlig å servere noe mat før kakene.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Det er vanlig at man serverer mat i bursdag. Vi sørger alltid for at vi ikke er skrubbsultne når vi skal bort uansett situasjon. Det kan jo tenkes at det tar litt tid før det kommer mat på bordet.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, jeg forventer at de blir servert noe varmmat først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå