Gå til innhold

Skal selge selveierleilighet med to soverom i populært område i Bergen - kan du anbefale en megler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Beklager lang overskrift. Jeg har ikke peiling på megler og sånn, og syns det er veldig vanskelig å velge. Jeg skal selge en leilighet i et veldig populært område hvor det virkelig er selgers marked. Noen som kan anbefale en god megler som ikke BARE er ute etter pengene mine? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har god erfaring med BOB megleren (selv om det ikke er BOB leilighet). De er seriøse og det lyser ikke dollartegn i øynene på dem, men oppnår likevel en svært god pris (da vi solgte ble de prisrekord i borttslaget. Brattaule brukte vi, og han var svært ryddig, pliktoppfyllende og kjempehyggelig, jordnær og grei å forholde seg til. Vi kom over en rekke andre melgere da vi lette lenge, men BOB og Krogsveen på en god 2. plass kan anbefales (men sjekk ut hvilken megler på Krogsveen eventuelt - en av dem er av den sleske typen). De verste er privatmegleren og bør virkelig unngås. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste Privat Megleren! :) Har nettopp solgt selv her i Bergen, å de visningene vi har vert på, med privat megleren har vert i en egen klasse, om jeg kan si det slik! Vi fikk også veldig gode tilbud, i forhold til de andre når vi solgte selv, så var ikke vanskelig for oss å velge! De er dyktige meglere som hører på hva DU har og si, og ikke hva lommeboken din sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...