Gå til innhold

Hjelp meg kreative damer, jeg har så lyst å be ut en mann!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er gamle bekjente, og har akkurat fått kontakten igjen gjennom facebook. Da han addet meg ble det til at det gikk en del meldinger frem og tilbake, (i innboksen, han er aldri på chatten).

Mange meldinger i helgen, og jeg sendte siste melding. Jeg ser nå at jeg begikk den tabben å skrive på en slik måte at man kan tolke det slik at "samtalen" var over, det var ikke noe mer å svare på for ham.

 

Jeg har logget på med stort håp de siste to dagene, håpet at han skulle skrive mer, men det har han ikke gjort.

 

Men jeg har tenkt så mye på ham og har så lyst å invitere ham med ut.

Hvordan i alle dager skal jeg ordlegge meg i en ny melding, når det liksom var "hans tur" til å skrive?

 

Jeg er ikke så god på dette, hvordan be ham ut uten at det blir teit, og uten at jeg mister ansikt hvis han skulle si nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han er singel, så er det vel bare til å hoppe i det ;) spør han om han vil finne på noe en dag :) det verste svaret du kan få er jo nei. ;)

 

Lykke til

 

hold oss oppdatert om det blir no date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal holde dere oppdatert, jeg må bare kvinne meg opp først. Det er så skummelt! :)

Jeg hadde tenkt å legge inn spørsmålet i neste melding, men når det liksom aldri kom noe mer fra ham så forsvant sjansen litt synes jeg.

Han hadde en flørtete tone i siste meldingen sin også, så jeg har egentlig ingen grunn til å tro at han er stille fordi han ikke er interessert heller.

 

Hva bør jeg be ham med på forresten? En tur ut eller kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å be han med på noe spesielt sånn i første omgang, bare spør om han har lyst il å finne på noe en dag. om han så svare ja, hvilken dag passer!? så blir det letter for deg å finne på noe ;)

 

om han sier tirsdag, så passer det jo med en kino/kaffi, men om han sier fredag, så er du jo mulig for en øl f.eks ;)

 

Og dette er jeg som svarte 1innlegg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holde oss oppdaterrt på hvordan det går da Hi :) Selv om han mot all formodning skulle si nei og :/. Ble nysgjerrig her;)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...