Gå til innhold

En 18 år gammel jente har begynt å jobber der jeg jobber..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en heldig ung jente som har fått en så flott og hyggelig kollega som kaller henne stygg på nett. Gud, så mange kjerringer som burde holdt seg hjemme i skapet sitt, og aldri gått ut døren, og en av de kjerringene er HI.

Tror nok HI er misunnelig for at ingen løper etter henne....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en heldig ung jente som har fått en så flott og hyggelig kollega som kaller henne stygg på nett. Gud, så mange kjerringer som burde holdt seg hjemme i skapet sitt, og aldri gått ut døren, og en av de kjerringene er HI.

Tror nok HI er misunnelig for at ingen løper etter henne....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hun hørt om papirsekk? Det er i allefall trikset jeg bruker hvis ølbrillene mine begynner å dabbe av litt for tidlig. Da tar jeg en papirpose ( plastpose kan være farlig da man kan kvæles av den ) og har over hode hans slik jeg får gjort meg ferdig og sendt han på dør.

 

Det er nok en og annen nabo som stusser litt til tide da det kommer en skikkelse ut av leiligheten min med en papirpose på hode. Men, Gud kor tilfredstilt jeg er...

 

Men, er det virkelig utseendet det er snakk om her da? Trodde det var mangel på vindu eller skitne briller jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette innlegget skjønner jeg ikke helt. Hva har utsendet med jobben å gjøre, dersom det da ikke er en "skjønnhetskonkuranse" du jobber med?

Det er det samme for meg hvordan mine kolleger ser ut,bare de er hyggelige og gjør den jobben de er satt til og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, det glemte jeg... Han er såklart utro...

 

Nå må jeg hente meg potetgull og. Nå kommer jeg i tillegg til å være gammel, til å bli feit og. Det vil si at det er det min feil at han er utro.

 

Eller vent...., det er pga at jeg blir så oppskjørtet av kommentarene her at jeg spiser. Så dermed er det deres feil at jeg blir feit og gjør at han er meir utro en det han er i utgangspunktet pga reisingen.

 

Så det er deres skyld alt sammen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18:05

 

HA HA HA HA HA HAAAA!! Dette var dagens for meg :)

 

Hi, du burde skamme deg om dette er et seriøst innlegg. Kan hende mange ikke synes du ser ut også vet du! Smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...