Gå til innhold

Hvilke kvinner ser dere ned på? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det har blitt masse debatter i det siste, om at folk ser ned på slike og slike kvinner. Kan dere skriver hva slags kvinner dere ser ned på, og med hvilken begrunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg skrevet at jeg dømmer andre? Har laget en tråd der man kan få frustrasjonen sin ut, istedet for å lage titalls av tråder om det samme. De som ikke vil lese, skjønner det av overskriften og kan styre unna tråden :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned paa de som er lavere enn meg.

Hvis jeg staar hoyt oppe et sted, f.eks. i en trapp, ser jeg ofte ned paa noen som egentlig er hoeyere enn meg ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på kvinner, eller mennesker generelt, som tror de er guds gave til jorden, de som tror de er så mye bedre, finere og smartere enn alle andre, de som alltid skal ha rett uansett hva, de som tror de er så perfekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ser egentlig ikke ned på de, men synes heller synd på folk som er veldig opptatt av penger og fasade..., de ser liksom ikke de store verdiene her i livet, men jobber heller livet av seg enn og nyte det.., for å kjøpe dyre merkebiler o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som lever livet helt A4 rutinepreget og bare snakker om neste innkjøp de skal gjøre, hvor langt de har komt på huset osv.

 

Eller ser ikke ned på de akkurat, men synes de er gørr kjedelige og tenker de må være ganske enkle sjeler.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de som kjøper dyre merkebilder JOBBER for penger. De har arva, familien har investert, eller de har en rik gubbe.

 

Er få som tjener så godt at de kan kjøpe dyre merkebilder av ordinær arbeidsinntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på de som ser ned på andre. Fordi jeg synes de er dumme som tror at noen mennesker er mindre verd enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Eneste grunnen til at jeg skulle sett ned på noen, er at vinklingen gjør det, altså at jeg er høyere enn dem, eller står på et høyere parti enn dem.

Ser ingen grunn til å se ned på kvinner, eller mennesker generelt, for hvem/hva/hvordan de er, det er lattelig. Alle er seg av en grunn, og de gjør sitt av en grunn. Og man kan ikke dømme andre, for da stiller du deg på "den store hesten", og som regel kaster du bare sten i et glasshus.

 

For å kunne se ned på noen, på den måten du sikter til HI, så må man selv være feilfri, og det er det ingen som er, siden de fleste har ulike meninger, normer, holdninger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære hi, eneste grunnen for dette innlegget var å dømme andre.

Du spør hvem vi ser ned på,og da venter du et svar, altså et dømmende svar.

Utrolig teit og en av dagens dårligste innlegg!

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned på narkomane og ekstremt overvektige. Jeg ser også ned på røykere og spesielt kvinner som røyker når de er gravide eller i hus med barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på de som synes det er godt med sjokolade og iallefall de som minst en gang i uken tyr til fristelsen og spiser en sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på:

Mødre som gir ungene drittmat og parkerer de foran tv'en

Mødre som syns omskjæring på gutter er helt greit, men forferdelig på jenter.

Kvinnfolk som tilgir alt mannen gjør mot dem, selv når det gjentar seg gang på gang.

Kvinnfolk som går etter andres menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ned på vigermødre som ikke respekterer hvordag svigerdatter og sønn har det. og velger og leve livet sitt.

 

samt at svigermødre som blander seg oppi for mye med barnebarn og hvordan ting skal gjøres..

 

disse damene er håpløse,. og respektløse. og plagsomme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner?? Jeg ser ned på mennesker som lager et helete for andre mennesker fordi dem sliter selv (mobbing foreks)

Ellers ser jeg ned på snyltere og de som velger å få barn eller dyr men er veldig egoistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å skrive at jeg ikke så ned på NOEN.... men så kom jeg på... jo... jeg ser nok ned litt på de som røyker i svangerskapet... de som røyker med ungene i bilen... de som er stygge med barna sine...

 

Ja... siden det er en del som sikkert har røyket igjennom svangerskapet og GJERNE vil begrunne det, så velger jeg signere anonym. Selv mener jeg man burde klare sette fosteret i første rekke å TÅLE litt røyksug i 9 usselige mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...