lillespire <3 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Vil vil bruke Oda (oppkalling) å et mellomnavn. MEN det er så vanskelig med jentenavn synes jeg. Oda Mathilde Oda Christina (e) Oda Andrea Oda Helene Oda Elene Oda Elise Oda Martine Hva synes dere er finest? Kom gjerne med enda flere forslag :-)
sommertiara Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 1. Oda Elise - veldig pent, selv om Elise er litt kjedelig som mellomnavn 2. Oda Mathilde - ikke egentlig så stor fan av Mathilde, men jeg synes disse navnene passer veldig godt sammen 3. Oda Helene/Elene - Oda Elene var egentlig ganske fint, men det kommer nok til å bli mye missforstått som Helene og det er et fint navn i seg selv 4. Oda Christina/e - Oda Christina er tungt, Oda Christine er helt ok. 5. Oda Martine - synes ikke Martine er så fint, men helt grei sammensetning 6. Oda Andrea - ikke så god sammensetning, de går i hverandre Oda Cornelia Oda Evine Oda Johanne Oda Louise/Lovise
LilleBitteliten Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Liker best Oda Mathilde :-) Ville absolutt valgt det!! Oda Christina (e) - helt ok. Oda Andrea - Ja, fint. Men litt dumt med a-a? Oda Helene - Ja, fint, men kanskje litt kjedelig? Oda Elene - Elene var ikke fint. Oda Elise - Ja, fint, men litt kjedelig. Litt typisk dobbeltnavn. Oda Martine - Joda, fint det.
Denise:-) Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 av disse navnene var det vel Oda Elise jeg syntes var penest:)
Mammas lykkebarn Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Oda Sofie Oda Emile Oda Amalie Oda Nikoline
inimini Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Av forslagene dine likte jeg best Oda Martine:) Hva med Oda Marie?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Syns alle var greie jeg. Noen forslag. Oda Irene Oda Renate Oda Johanna Oda Elea Oda Olea
lillespire <3 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2011 Takker for svar :-) Vi snakker en del om oda mathilde, men det er så mange fine alternativ, vanskelig dette her :-)
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har ei lita tulle som heter Oda Margrethe :-) Her synes jeg nok at Mathilde eller Helene passer best. ;-) Lykke til med navnevalg ;-)
Andreaa Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes Oda Mathilde passer best. Det er et kjempefint navn. Ellers likte jeg ikke kombinasjonen Ola Elene, da er Oda Helene helt klart penere! Så jeg ville gått for Oda Mathilde.
Giss Skrevet 19. oktober 2011 #13 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg stemmer på Oda Elise eller Oda Mathilde. Synes det er de to som klinger best. Andre forslag til inspirasjon: Oda Birgitte Oda Nikoline Oda Celeste Oda Rebekka Oda Leonora Oda Emmerense Oda Serine Oda Cecilie Oda Therese
namedrop85 Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Av dine forslag er Oda Helene finest. Oda Andrea var også litt fint.. Andre forslag: Oda Maria Oda Eline Må ærlig talt innrømme at jeg ikke er så glad i dobbeltnavn. Oda er pent og fint alene synes jeg
Tussimamma Skrevet 20. oktober 2011 #15 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har en Oda, og har alltid angret på at jeg ikke kalte henne Oda Margareta, selv om det er fordi det er oppkalling. Men Oda Elise var fint :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå