Gå til innhold

Har et lite dilemma her, kan noen hjelpe meg litt siden jeg ikke blir enig med meg selv, og barnefar


nick_342104

Anbefalte innlegg

Jenta vår har vært borte fra skolen denne uka og skal heller ikke i morgen pga lungebetennelse.

I kveld er det drilløvelse og hun vil jo svært gjerne dit, forståelig nok.

Kan hun, moralsk sett, dette syns dere? Hun er oppegående men blir fort sliten men tror nok hun klarer det.Men noe sier meg at det ikke er rett.

Faren mener det ikke er noe i veien for at hun kan dra men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen skole = ingen fritidsaktivitet her i gården. Er man frisk nok til å gå på drilløvelse er man faktisk frisk nok til å gå på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner behovet for en tur ut av huset og skjønner veldig godt ditt dilemma.

 

Jeg tror jeg hadde gjort et kompromiss.

En av dere voksne blir med henne og dere ser på "så hun ikke går glipp av noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun ikke frisk nok til å gå på skolen, så ville jeg holdt henne hjemme. Du sier selv hun blir fort sliten og da har hun ingenting på en drilløvelse å gjøre. Beste er å holde seg hjemme og bli frisk...

Kan hende hun klarer det i dag, men det kan jo resultere i at det tar lengre tid før hun blir helt frisk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Her i huset er det slik at er man syk på dagtid og er borte fra skole / jobb, ja da holder man seg hjemme på ettermiddag og kvelden også og særlig i de tilfellene der man ikke skal på skole / jobb neste dag heller. Det er aldri noe dilemma her i huset. Slik er det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vost opp med at hvis jeg var for syk til å gå på skolen, var jeg for syk til å gå ut på ettermiddagen. Det praktiserer jeg også nå som voksen, er jeg ikke på jobb, går jeg heller ikke ut. Jeg synes det sender feil signaler, som om drilling er viktigere enn skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn veldig enig med dere. Er også vokst opp med dette. Etter å ha tenkt meg om (burde ikke være nødvendig,jeg vet) så blir hun hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...