Gå til innhold

HJELP!!! Fødselsannonse i avisen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre barn - og skulle ikke ha flere barn. Men nå når minsten er nesten 5 år, viser det seg at vi skulle visst ha en sistemann likevel ;-)

Så om ikke så lenge har vi 4 søte små og store.

Har lyst til å skrive en litt gøyal "avslutningsannonse" i avisa (fødselsannonse) - da dette virkelig er siste gang vi skriver i den spalten. Hehe - for denne gangen er det HELT sikkert, for jeg skal sterilisere meg med en gang etter fødsel...

Noen kreative hjerner der ute som kan komme med tips til hva vi kan skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med noe som snipp - snapp - snute.... nå er fødeeventyret ute... garantert sist og minst :)

Aner ikke jeg altså...

Skrevet

Alle gode ting var tre, dermed ble det jaggu meg en en fjerde også! ;-)

Skrevet

Synes ikke det er noen god ide jeg da. Vil ikke nummer 4 føle at h*n ikke var ønsket på denne måten?

Skrevet

Kan jo srive noe om at familien ble komplett nå eller no'...

Skrevet

...og helt til slutt så kom en gutt!

Sistemann, Mikkel, ønskes velkommen av....

Kjære venner og kjente.

Finalenummeret ble ei jente!

Skrevet

..og så takker vi for hos her i fødselsspalten.. Og sistemann kom 24.12,2011..

..eller noe sånt!

Skrevet

Er det så viktig at det er morsomt? Du har fått flere forslag, men du takker ikke for noen. Det er vanlig høflighet.

Vi takket for oss for fem år siden, trodde vi, men lille "Svein" åpnet for nok et finalenummer, helt garantert det siste!

Skrevet

10.48...

Hva mener du at jeg ikke takker? Man må da få sjansen til å lese innleggene før man takker? Eller?

Jeg la inn dette innlegget i går, og er ikke inne å leser det før nå. Hmm!

Jaja, tuuuuusen takk for svar alle sammen :-) Så snillt av dere å ville svare!!! Jeg er kjempetakknemlig ;-)

Var det bra nok 10.48?

Jeg skrev ikke at det var viktig at det var morsomt, bare at jeg hadde lyst til å avslutte med noe som var litt gøyalt...

Skrevet

Ja, lær deg å være takknemlig. Det var naturlig å anta at du var den som skrev; "synes ikke det var en god idé", hvis ikke kan jeg faktisk beklage.

Du har fått flere gode tips. Flere gøyale. Hvis ingen er bra nok kan du jo finne på et selv.

Skrevet

du virker til å være en skikkelig bitch HI!!

Drit i å sette inn en fødselsannonse du.

Skrevet

en, to, tre, og med det fjerde skal det skje

Skrevet

11.53...

Det var ikke meg som skrev den - så beklagelse mottas med TAKK ;-)

HI

Skrevet

Snakk om at du er hissig, ønsker ikke å møte på deg på en dårlig dag;)

Synes det var et morsomt innslag jeg hi.

Skrevet

Jeg synes ikke det var naturlig å anta at HI var 15:03. Det var bare en annen bruker som ikke likte ideen om at sistemann skulle vite at han/hun ikke var planlagt.

Hilsen ikke HI

Skrevet

Du 11,55.

Hva er problemet ditt?

Du har virkelig et problem og burde oppsøke hjelp!

Frekk er uforskammet er du!

Og du hi, bry deg for all del ikke om slike hormonbomber.

De er bare ute etter å lage dritt.

Jeg synes ikke du har oppført deg negativt på noen måte!

Og synes forslaget ditt virket veldig morsomt:) Ha en fin dag og la for all del slike dritt forlk over her preller av deg!

Skrevet

Revnende likegyldig hva du synes, for folk flest er det naturlig å anta.

Skrevet

11.55 her

Problemet mitt er at jeg ikke liker folk som er spydige når de faktisk får flere forslag.... og det virker det som om HI er når hun skriver det innlegget med "tuuuuuuuuuuuuuusen takk...."

Men du synes ikke du virker som et persilleblad når du mener at jeg bør oppsøke hjelp fordi jeg kaller noen en bitch??

Jaja, samme det.... ikke er jeg en hormonbombe heller, men er bare en som ikke liker spydige utakknemlige folk!

Skrevet

Enig, 12:00!!

Din dårlige dag kan du bare ha helt for deg selv, hormontroll...

Ang. annonsen:

Så kom den fjerde, men det var nok også den siste som smatt innenfor gjerdet.

:-P

Skrevet

Haha, 11.55 er hakket verre enn meg (som sa at HI godt kunne takke for forslagene). Var litt sterke ord som kom ut av munnen, ja. Men jeg er jo enig i at det går an å takke for forslagene jeg får, og at HI var rimelig spydig i sin kommentar tilbake... Men det får så være, utakknemlige folk taper bare på det i lengden. ;)

Skrevet

Poenget 11:55 er at du ikke bare legger deg flat og beklager når du får vite at det slettes ikke er HI som kom med det innlegget du angrep henne for. Du bare slenger ut en liksombeklagelse før du fortsetter å angripe henne.

At HI svarer deg spydig når du oppfører deg som en tulling må du faktisk baretåle (tuuuuuuuuuusen takk var helt på sin plass etter ditt frekke og nedlatende innlegg, som ikke engang hadde vært greit om du hadde greit å forstå hva som foregikk på tråden).

Av alle innleggene her kommer du både på første, andre og tredjeplass når det gjelder spydighet...

Skrevet

Du burde vite bedre enn å kalle andre damer for bitch!

Uforskammet og frekk er du.

Skrevet

Er det fasit på når du må takke for svar, når du spør om noe her?

Tenk om jeg må på Do da?

Eller skal ta en tlf, eller skal hente meg en kaffe,,,,,,,',,,,,,,,,,,ups, da er jeg vel frekk da?

Jeg takker alltid for meg, men har ikke tenkt på om jeg takker for svar hvert min eller om jeg takker for alle svar etter 15 min!

Skrevet

11.55 er IKKE den samme som sa at hun hadde skrevet det andre innlegget. Så ikke bland oss sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...