Gå til innhold

Lærer dere guttene å stå eller å sitte når de må tisse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lærer de å sitte på do, men så kom ei venninne av meg å ødela alt for meg. For hun mente at gutter skal stå. Faen, drittkjerring som lærte mine gutter å stå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett å styre "snoppen" om eieren er liten, og snoppen likedan... Om eieren i tillegg lett lar seg distrahere, så er det lettest for vaskehjelpen at gutten sitter... Ikke det, den kan styre rett over kanten da også, så hva som er best?? Tja.

Er vel ingen hast med å stå å tisse de første årene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini satt de første mnd, men etter det lært vi han å stå. Syns det er mere praktisk jeg da, spesielt hvis han må tisse ute i det fri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at så mange voksne menn satt når de måtte tisse, like greit å lære det som liten?

Gutten min på 6 står, noe jeg føler at alle gutter i den alderen gjør.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De satt i starten da de var helt små. Men eldste er 5 år, og han står. Minste på 3 sitter ennå, men det hender han prøver å stå, han også.. ikke alltid like vellykket.. Men faren sitter, så det er litt vanskelig for meg som kvinne å forlange at de skal stå.. Så da får de nesten bare styre det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fordi når du står, tømmes ikke blæren helt eller noe og det skal visst øke kreftfaren. Han hørt det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lærte han egentlig ikke noe spesielt. Han satt da han var liten fordi det var naturlig, deretter begynte han selv å stå. Greit for meg at han står, men jeg skal ikke lære han å løfte opp dosetet. Det syns jeg er ekkelt når man ikke aner når det ble vasket sist og om det er tiss på kanten. Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Man må jo likevel se på sannsynligheten for at det skjer, ellers må man holde seg unna det meste... Om man ser på antallet som står og tisser så antar jeg at det er en relativt liten promille som får kreft pga det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitte - helt klart!!

for det første for å få tømt blæra (noe de ikke får dersom de står!), også er det jo mer renslig også ;)

 

jeg kjenner faktisk jeg blir irritert dersom gutten vår får besøk og de står og tisser. masse søl overalt :/ (det er snakk om 9 åringer - og de SØLER alle sammen!)

 

jer forlanger også at alle lukker dolokket før de skyller ned. synes det er ekkelt å tenke på at dobakteriene blir slengt flere meter når man skyller ned... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...