Gå til innhold

Hvordan havnet jeg her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært pliktoppfyllende og flink på skolen.Gikk ut fra høyskolen med toppkarakterer, men fant ut at arbeidslivet ikke var like enkelt som skolen... Jeg har alltid vært usikker på meg selv, og har blitt mobbet/utestengt i perioder som barn, men føler også i voksen alder at jeg ikke blir inkludert av andre. Jeg føler meg alltid annerledes, selv om jeg i grunnen er ganske vanlig...

 

Etter mange års erfaring i yrket mitt, har jeg likevel fått en slags trygghet, og hadde bestemt meg for å arbeide deltid iallefall (turnusjobbing), etter at vi fikk vært første barn. Men så forlater mannen min meg, og jeg er gravid med nummer to. Turnuarbeid blir umulig... Jeg er 33 år, leier leilighet, har restlån fra et dumt boligkjøp (høy fellesgjeld) som vi heldigvis kom oss ut av, men med tap, studielån, ingen fast jobb, nesten ingen venner og liten familie... Nå må jeg gå å søke almisser på nav, som er så sylfrekke at de til og med lurte på om mannen min (vi har ikke rukket å bli separerte ennå) er faren til barnet i magen, og forteller meg hvor enkelt alt egentlig er, bare jeg vil.

 

Alene, lutfattig, snart 2 barn, leier leilighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...