Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har vært så heldig å gått igjennom snart to svangerskap uten et strekkmerke. Men idag, 5 fuckings dager over termin dukket det opp to store på magen min! HÆLVETE! Som om det ikke allerede er tungt nok å gå på overtid! Dette var bare toppen av kaka for en sliten gravid.........
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Har sittet i samme båt for 7 år siden, utrolig kjip følelse! Klem og medfølelse sendes din veg, snart har du en skjønn baby i armene dine
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Det var på overtid jeg fikk mine også..... Med første barnet. Nr 2 om noen få dager før termin, og da fikk jeg ikke ett eneste strekkmerke. Tror det har med at etter termin, så endrer hormonene seg litt. Og at dette fører til strekkmerker hos enkelte. For jeg har hørt om flere som har opplevd det samme.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Huff, så kjipt det må være! Føler med deg! Jeg fikk masse strekkmerker i første svangerskap, men de kom i uke 31, så jeg tok det ikke så tungt. Må være utrolig frustrerende når en tror en er forskånet, og så dukker de plutselig opp sånn helt på slutten! Håper fødselen starter snart, så du slipper å gå lengre på overtid i hvertfall. Og at det ikke kommer flere merker. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er helt for j.....! Hadde jeg fått de tidlig i sv.skapet hadde det ikke betydd like mye, for da vet jeg jo at det er for babyens beste å bli i magen lenger. Men nå vet jeg at det hadde hvert best for både meg og han at han hadde hvert ute! Har bare lyst til å grine jeg! Er allerede så fortvila for at det ikke ser ut som at han vil komme ut på egenhånd! Dere som fikk strekkmerker på overtid, fikk dere mange? For en utrolig drittdag! Unnskyld all klaginga, men det er virkelig en drittdag!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Du kan trøste deg med at de antageligvis hadde kommet uansett om babyen var ute eller ikke.. Jeg kjenner flere som fikk strekkmerker rett ETTER fødsel....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk også strekkmerker på overtid sist, men det ble med de to jeg fikk da, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk strekkmerker 7 dager over termin med førstemann. Og det var ikke bare to heller, nærmere 200 tenker jeg vi sier! Fikk strekkmerker fra midten av lårene og oppover til og med puppene. Jeg var bare 19 år i tillegg og gikk bokstavelig talt rett i senga og ble der en uke til. Da kom babyen. Med andremann fikk jeg to små strekkmerker 2 uker over termin og med tredjemann, ingen, men han kom to uker før termin
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Hadde ikke ett strekkmerke før fødselen startet 2 uker over termindatoen. Fikke masse strekkmerker under fødsel, på hofter, lårene, magen rundt navlen, "sideflesket"... Jævlig kjipt og en jævlig fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå