Gå til innhold

Tisser mannen deres sittende eller stående?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her setter mannen min seg alltid ned og tisser, og gjett om jeg er glad for det.

Da er do ringen alltid nede og jeg slipper alt det pisset rundt omkring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han står, men så er det også han som vasker doen hjemme hos oss.

Synes det er lite mandig med menn som sitter og tisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter. Like greit han lærer seg det før han blir gammel, da gjør de det alle sammen. Og piss opp etter veggene vil jeg ikke ha noe av! Dessuten har han funnet ut at han kan sitte og slappe av litt når han later vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud anonym 13:46. Lite mandig? Min mann må av og til bæsje når han tisser, derfor sitter han seg alltid i tilfelle han må bæsje. Bæsjer din mann stående også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter - og thank god for det! Slipper alt griseriet!

 

Han begynte med det for noen år siden etter å ha diskutert saken med en kompis hvor de i enighet kom frem til at det var både mer avslappende og hygienisk enn å stå :)

 

Eneste som kan være litt irriterende nå er at han tar med seg iPhonen på do hver gang og blir sittende å spille på den, lenge.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter. har alltid gjort det sier han. svigermor lærte han det da han var liten. vet de fleste mennene til venninnene mine gjør det også. Lurt er det også da de får tømt blæra bedre når de sitter og minsker risikoen for prostatakreft =)

 

Synes det skvetter over alle hauger uansett når de står jeg. ser for meg bakteriene flyger ut i lufta på badet :P hehe.. og bruker de papir for å tørke av etterpå? eller rister den? da skvetter det iallefall rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, men sitter som oftest når han tisser på do. Avslappende og renslig, også får han tømt blæren helt- noe som kan forebygge prostataproblemer senere i livet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter, heldigvis :)

Men jeg hadde broren min på besøk en dag her, og jeg gikk på do etter han. Han står og tisser med ringen nede han!! Det var urindråper overalt. Da lurte jeg på om jeg skulle si noe altså..Men gjorde ikke det da. -Voksne mannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sitter alltid viss jeg er i rommet. Da greier han ikke å stå, han får prestasjonsangst :P hihi...

 

ellers tror jeg han står..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler. På morrakvisten når han er trøtt sitter han, og også når han må noe mer enn å tisse. Ellers står han.

Ikke søler han, og mandig er han også. Han kan til og med vaske dassen etter seg- men ifølge hønsa her inne er vel det altfor femi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og jeg sitter (men snakker helst ikke hoeyt om det :-).

Begynte aa sitte etter aa ha sett paa tv at det er sunnere, at man visstnok faar toemt seg mer grundig da. Og synes det hjelper, dvs jeg trenger ikke gaa paa do saa ofte lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han står av og til når jeg ikke er i nærheten, men ellers sitter han. Jeg har en mann og tre sønner og det er ikke snakk om at de skal drive å skvette tiss over hele badet vi alle deler. Jeg er kjempestreng på det, stående tissing er noe av det ekleste jeg vet. Bortsett fra ute da, der er det jo skikkelig praktisk å være gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter på hovedbadet, der er det varmt og godt så han foretrekker det badet. Det er lov å stå på gjestedoen da det er dypere skål og jeg har aldri sittet der!

Guttungen sitter også. Lurt mot pga prostataproblemer.

Men på jobb står han, et mannsdominert anleggsområde. Han synes det er ille å måtte sette seg for det er skittent, så jeg forstår det godt! Ute i naturen står de begge to selvfølgelig. Mandige gutter begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sitter en gang om dagen. og det skal man, hvis man ikke har lyst til og få prostatakreft. Når menn sitter og tisser får de tømt blæra helt og det må den bli i løpet av en dag. Er ikke noe galt i at menn sitter og tisser vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...