Gå til innhold

Lapraskopi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har utført dette og kan fortelle mg litt om det? Jeg skal inn til lapraskopi i november, for å tømme en veldig stor cyste på v. es. Syns dette høres VELDIG skummelt ut.. Noen som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å gå kjempe fint :)

 

Du tar klyster kvelden før og må faste. Smertestillende tar du før du reiser hjemmefra. Du slapper av før du skal inn til operasjonen. Og våkner opp fra narkosen med et lite snitt i navlen. Jeg hadde også 2 snitt der eggstokkene er. Jeg tok lap pga pcos. Du vil være øm de første dagene, men det går fort over :)

 

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk! :) Nå ble jeg 3000 ganger mer beroliget! :) Var livreddf or at jeg måtte gjøre det i lokalbedøvelse og se på hele greia! :o Men jeg er redd narkose også jeg, da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narkosen går kjempe fint :) Du våkner opp, har litt vondt og er gjerne klar for å reise hjem :P Men plutselig blir du døsig igjen og sover noen timer :)

 

Du er også litt dopet før du skal inn til operasjonen. Og jeg syns det var helt greit å sovne inn. Plutselig var jeg borte ;) Ingen problem. De er kjempe flinke!!! Og du blir tatt godt vare på.

 

Hilsen hun som svarte over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...