Gå til innhold

lurer på om jeg skal ta meg en tur ut og trene litt på sykkelen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjenner jeg er blitt litt lat i det siste. drålig vær og vind har gjort det lettere og være inne enn og være ute og trene.

 

er så godt og komme hjem etter og ha trent ute.. føler emg så mye bedre..

 

flere som skal trene i dag+???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men innetrening..Tråkker på ergometersykkel. 205min intervall med tyngste motstand og 5 min med nest letteste hvor jeg har manualer og trener overarmer og rygg samtidig:o)

 

I morgen blir det 13-15 km joggetur, i storm og regn ser det ut til :o(, MEN deilig etterpå og på torsdag 2.forsøk på level1, Jillian Michaels six weeks to 6-pack...Eller noe sånt :o) Tar bare 30 min, men er stiv og støl etter i går Fredag..1t elipsemaskin eller jogger 9km til svømmehallen:o) Lørdag,- treningsfri, søndag håper jeg på joggetur..7-8km.. Og sånn går no dagan :o)

 

Som Grethe Waitz sa,- skulle du vært ut og tren, så kle på deg og kom deg ut..Om du etter 10 min fortsatt IKKE har lyst, så snur du og drar hjem:o) Det kommer ALDRI til og skje.Lykke til, ha en fin tur, i det minste, ha god samvittighet etterpå:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, kom deg ut og tren! :-)

 

Har selv gått en tur i raskt tempo ifm levering i barnehagen og deretter trent ei tung bicepsøkt før lesing(studerer), så nå kan jeg i grunnen bare slappe av når kvelden kommer, eller ta meg ei kjapp styrkeøkt til dersom jeg har litt energi igjen etter ungene har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...