Gå til innhold

Nå er jeg så lei DIB


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man får jo ikke skrive noe her. Skal man skrive noe til et innlegg så må man vente i all evighet før man kan gjøre det.

 

Hvorfor var det bedre før og dårlig nå. Jeg har vært her siden 2004 og har bare opplevd positive ting i 3-4 år. Også begynner plutselig alt skitkasting og nettproblem på DIB. Hva er problemet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Liker heller ikke søkemotoren, men hvorfro skulle den bli bra...da er det jo ingen som gidder å skrive nye innlegg.

Har vært her siden 2004 jeg også. Ser at tålmodigheten min er brukt opp. Blir nok en av mine siste dager dette her. Men "jentepraten" som mange klager over - den liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ikke så lang tid før man skal svare på et innlegg. Jeg skulle svare på et innlegg over her, men får bare trykk "klage". Og nå ser jeg at personen har fått masse svar allerede, og da kan jeg bare glemme å svare. (Ikke får ser hva slags svar personen fikk). Godt at det ikke er bare min tålmodighet som er brukt opp, men at det er fler enn meg. Fint at de har moderator, men hva er vitsen når alt går så treg her inne. Det er ikke bare nettet som er treg her inne, men mange av svarene er frekke også. Gudsjelov har det blitt bedre med den delen, så nå MÅ de bare gjør at nettet blir bedre. Ellers så melder jeg meg ut herfra før data min får gjennomgå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...