Gå til innhold

Fattiglus trenger å arve klær til barna :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor frekt er det å spørre folk rundt seg om å arve klær? Eller er det ikke frekt? Føler meg litt dum...

 

Jeg skulle mer enn gjerne arvet klær, da jeg ikke har allverden med penger og er alene med 2 barn..

 

Har så vidt spurt noen rundt meg, men ingen arver bort tydligvis... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo jeg syns det er litt frekt og gå rundt og spørre om og arve klær..

 

vi arver ikke klær. men vi gir bort masse klær på finn når vi har klær og gi bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad om noen spurte, mindre styr for meg å arve vekk enn å kjøre på fretex. Hvor bor du og hva slags barn har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du er frekk, heller tøff som tørr å spørre :)

 

Hvor gamle er barna dine da ? Kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller spurt på facebook på sider for det. Ser det fins babyverdens arvesentral for..... mange kommuner/fylker. Syns utrolig mange gnager etter klær og utstyr så der blir du ikke alene om det.

 

Syns ikke sidene her trenger bli mer søplet til enn de allerede er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,litt forskjellige meninger her ja :)

 

Ungene er 9 og 6 år, eldste er gutt og minste er jente...

 

 

Neida, jeg spør ikke etter klær, men sier at hvis det skulle være noe de ikke trenger, så tar vi gladelig imot! :) Har kun spurt de nærmest rundt meg, så føler meg likevel litt dum...

 

Fikk noen klær med tanta mi, men de er for store enda. Men passer på dem til barna passer inn i dem :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, var jo ikke meningen å forsøple siden.. Bare spurte om det kanskje var frekt å spørre, har bare spurt familie hittil, men burde kanskje ikke spørre før jeg event blir tilbudt? Hm...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg hadde faktisk blitt ganske glad om noen ville arvet mine barns klær. Noen ganger kaster jeg flotte jakker, og tenker på at det var dumt at ingen kunne arve dem.

Jeg gir en del bort til Fretex da, men her vi bor er det et tiltak å levere inn da det er mangel på innleveringsbokser.

Så spør gjerne flere rundt deg. Eller enda bedre...få noen venninner på ditt lag til å spørre for deg.

Er alltid noen som kjenner noe...plutselig får du noen ski, en sykkel, leker, klær....folk kaster det utroligste - så hvorfor ikke heller gi det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt på finn.no også, men det meste som gies vekk er babyklær og slikt.. ikke så mye til større barn...

Bor i Hedmark, og her vet jeg ikke om noe arvesentral eller noe lignende...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også arvet.Eller jeg kunne betalt litt også .men syns mye ofte er dyrt på finn.Kan få mye på tilbud i dag også.Jeg har masse tøy til gutt 0-2 år.Kanskje noen ville byttet .Hadde trengt klær fra 98 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg at jeg kunne bli kvitt noen klær her, men det er samme alder på dine som på mine. Håper du får noen å arve etter, kjekt med arveklær :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snille og gavmilde dere er, blir helt rørt faktisk!!

 

Både glad og flau på en gang på en måte... ikke like greit å ikke få ting til å strekke til, men gjør mitt beste for at barna skal ha det bra :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... De som er nær meg kunne jeg sikkert ha spurt om det, men selv ble jeg litt paff her om dagen da en tidligere venninne av mamma (som jeg ikke har sett eller praet med på 20 år!) plutselig sendte meg melding på FB, og lurte på om jeg hadde noen babyklær til overs, for dattern hennes var gravid. Jeg er selv gravid og vi har termin omtrent samtidig, så det er vel ingen hemmelighet at jeg trenger klærne etter eldstemann selv.

 

Det går an å vise litt sosiale antenner når man spør om arveklær, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er frekkt å spørre. men som hun over sier så kan man vise litt sosiale antenner. :) Jeg har heller ingen å arve bort til, men mine jenter er små da så det hjelper ikke deg, men hadde blitt glad om noen rundt meg ville ta i mot! jeg føler nesten det er ekkelt å spørre om noen vil arve de. kanskje noen tar det ille opp at jeg tilbyr dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...