Gå til innhold

Trenger hjelp fort, ang pappa som ikke bryr seg?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på snart 3 år som enda ikke har hatt noe med pappaen sin å gjøre. Jeg og pappaen kom i snakk for noen dager siden, der han sa at han ønsket å ha kontakt med datteren min. Jeg ble selvsagt kjempeglad og vi avtalte å snakkes etter helgen om hvordan vi skulle gjøre det. Vel, mandagen kom, og jeg hørte ingenting fra han. Jeg har sendt mange meldinger, og ringt mange ganger, sendt meldinger på facebook og bedt han ringe meg osv, jeg har ikke fått noen svar. Isted så jeg at han var på facebook, og han svarte meg ikke, og han svarer heller ikke på noen av meldingene mine, selv om jeg vet at han har snakket i telefon med andre..

 

Det dumme her er jo det at jeg faktisk har fortalt datteren min at hun skal få treffe pappaen sin, og hun ser jo frem til det.. Hva skal jeg si nå da?

 

Faren til barnet mitt har noen teite jobber, der arbeidstidene er helt bak mål, så dersom han ikke hadde svart noen, så hadde det jo vært greit, men han svarer alle andre utenom meg! Han vet jo at jeg ringer for å snakke om datteren min og han..

 

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Bare slå meg til ro med det at han ikke ønsker å ha kontakt med henne?

Trenger hjelp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen (mann og mann Fru Blom) sa nok det du ville høre. Slik slapp han lett unna alt annet mas der og da.

 

Mulig det kommer et barnslig svart fra meg her, men dette er faktisk hva jeg ville gjordt:

Jeg hadde ringt hans foreldre og hørt om de ønsket noe kontakt med sitt barnebarn. Jeg hadde også kontaktet hans søsken og spurt om de ville hilse på.

Hvor er de i denne situasjonen?

 

Barnefar er en taper, og selv om det er synd på din datter så hadde jeg glemt han litt og heller konsentret meg om besteforeldre.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...