Gå til innhold

Hvor i Tønsberg Horten området er det fint å bo med barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal studere ved høgskolen i vestfold og lurter på hvor det er fint å bo med barn. Har bil. Å ønsker å bo i ett område hvor det er en del barnefamilier. Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor på Nøtterøy og trives veldig godt her. Bor på Skallestad (Oserød skolekrets). Hårkollen, Knarberg, Bergan, Nesbrygga, Ulvø, osv er alle steder i denne skolekretsen.

 

Det er et stykke herfra til Hive, men jeg studerer der selv og synes det går helt fint:)

 

Men altså.. det er sikkert andre flotte steder å bo i Horten/Tønsberg omegn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Eik og føler at vi har "det beste av alt". kort vei til e18 (som er viktig for mannen min) kort vei til butikken, kort vei til skole og bhg, bussen rett på utsiden av døra, osv osv.

 

Jobber på Nøtterøy, og beundrer ikke de som står i den køen mot sentrum på morningen, ei heller på ettermiddagen.

 

Flytter du til Eik kan du nesten sykle til skolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du som bor på Nøtterøy!!

 

vi har akkurat kjøpt oss hus i Hårkollen. Flytter til sommeren. Skulle så gjerne spurt deg masse spørsmål om barnehager, hvordan der er å bo der, barnefamilier m.v

 

Kan jeg sende deg en pm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husvik er nydelig. Åsgårdstrand er fint og selveste Horten er jo sjarmerende, men ville valgt bort Barkåker, Tønsberg og alle de landlige områdene som Re, Stokke, Sem, Skoppum osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...