Gå til innhold

Jeg er stolt over å være den jeg er i dag.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte bare skrive noe jeg endelig har skjønt for noen dager siden. Ja, jeg er stolt over den jeg er i dag. Jeg har klart å få meg god utdannelse, jeg føler opp barna mine på aktiviteter som de interesserer seg for, laget sunne middager (ikke alt fra bunn hver dag, men introduserer stadig nye typer kjøtt, fisk, grønnsaker slik at de får allsidig kost). Har en hobby jeg trives med og som jeg vet at jeg er ganske flink til. I tillegg er jeg 100% utlending og viderefører min kultur for min familie, i tillegg til den norske kulturen. Det er enorm berikelse for mine barn å vokse opp i flerkulturelt hjem og være tospråklige. Jeg spiser selv sunt og holder vekta nogen lunde i sjakk, og passer på helsa mi og utseendet mitt innen rimelighets grenser.

 

Det er ganske mye feil og mangler ved meg som jeg er klar over. Jeg er overhode ikke noe husmoremne, litt distre til tider og tar forhastede avgjørelser noen ganger. Ikke så flink å kommunisere med folk jeg ikke kjenner, siden jeg har hatt ganske mye uflaks med menneskelige kontakter her i livet under hele oppveksten og som ung voksen, og er litt var, forsiktig og klønete i sosiale sammenhenger. Har slitt enormt med dårlig selvtillit og nedstemthet på grunn av det, siden jeg ble fortalt svært ofte at jeg ikke var bra nok til noe som helst.

 

Nå er det slutt på det :) Selv om jeg har like mange negative sider som positive, er jeg stolt over den jeg er og det jeg hittil har utrettet. Måtte bare dele det, og sier til alle som er på forumet her og kanskje føler seg litt verdiløs, uglesett og den som ikke strekker til - vær stolt av den dere er og dyrk deres gode sider istedet for å konsentrere på de dårlige - alle har mangler!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...